Alla inlägg den 4 juni 2007

Av Grynisen - 4 juni 2007 22:37

Har precis suttit och läst om stackars Matilda som är svårt cancersjuk. Det gör så ont i hela mig att läsa om att hon är så fruktansvärt sjuk *ledsen* Varför finns det sånna här fruktansvärda sjukdomar, och VARFÖR ska små underbara barn få pinas till döds av dom.


Har även läst om Alfons, en fantastisk söt liten pojke som dog i mars i år, oxå av cancer.... Visst är livet jävligt orättvist!!!


Jag känner ingen av dessa familjer men JÄVLAR vad ont det gör i mig att läsa om dessa barn.... Den ständiga frågan VARFÖR VARFÖR VARFÖR finns där hela tiden.


Snälla.... stöd Barncancerfonden med ett bidrag. Ett litet bidrag blir stort med många små...


http://www.barncancerfonden.se/content2/index.php?pid=2448


När man har läst om dessa stackars barn så blir iaf mitt mamma-hjärta extra blödigt. Tårarna rinner längs mina kinder och känner en överväldigande kärlek som jag måste ge mina barn. Älskar mina gryn ofantligt mycket...


Whille och Fliz... MAMMA ÄLSKAR ER!

Av Grynisen - 4 juni 2007 18:06

Äntligen var det dax för att börja det nya jobbet *JIPPIE*


Började kl 7, och då visade det sig att tre personer ville ha mig *asg* med en gång... men självklart fick ju min nya chef första tjing *blink* Vi gick igenom en tidsplan hur min utbildning ska se ut, mina arbetstider och lite annat.


Sen var det dax att träffa nästa person, gå igenom lite papper för logistiken för att säljledare senare på dagen *ler* Kul det är att stå på "andra sidan" och planera saker som ska göras, istället för som tidigare när man tog emot den stooora bibban med papper varje måndag *ler* Det var ju oxå kul, men som sagt... nya saker = spännande :-)


Vid kl 10 gick jag vidare till den tredje personen, där väntades det utbildning och planeríng igen *ler*


Snacka om massa nya saker att lära sig *glad* Jag ser fram emot de kommande veckorna, kommer bli en fena *HAHA*


I eftermiddag har jag hjälpt till på min gamla arbetsplats, fixat säljprognoser och beställningar.


Helt enkelt en bra dag... första dagen på mitt nya jobb!


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards