Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Grynisen - 8 juni 2007 19:28

Mmmm idag blev det syndarnas middag *ler* Kebabpizza. Den var som vanligt jättegod.... men mäktig "as usual"


Fick handlat lite förut oxå som planerat, rackarns varmt det var då. Totalt gassande sol och +27 grader i SKUGGAN... o var på en parkering får man skugga *hmmmm* Just det... inte någonstans... *hot hot hot*


Men jag klagar INTE... underbart härligt!


Imorgon åker vi iväg och badar i sjön som ligger någon kilometer här i från. Det kommer nog inte bara vara vi där... *ler* halva orten kan jag tänka mig *hehe* Men trevligt e det!!!


På kvällen imorgon är det dax för MonsterJam för grabbarna här hemma, jag och Flizan får hitta på nått annat. Funderar på vad?? Tipsa gärna :-)

Av Grynisen - 8 juni 2007 13:15

Alltså vilket väder *njuuuuuuuuter* Har precis kommit hem från jobbet, hämtat mina busfrön från dagis. Nu börjar helgen *YEEEEEEEEEEEEAH*


Nu ska jag ta på mig sommarstassen *ler* sen iväg o handla lite helggotta *ler* Blir nog en glass oxå på vägen :-)


Jäklar vad gött med helg.... *blink*



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards