Alla inlägg den 22 juni 2007

Av Grynisen - 22 juni 2007 18:50

Alltså.... hoppa över sillen.... Det gjorde vi :-)


Nu blev det grillat i olika former *najs*


Grillad kyckling


Grillad fläskfilé


Grillade kamben


Tillbehör:


Ljummen potatissallad och god färsk sallad :-)

Av Grynisen - 22 juni 2007 14:21

Nä det blir inget måla idag... nu håller vi tummarna för regnfritt imorgon :-)


Nu syrrans kille förberett köttet o lagt i hemmagjord marinad, syrran har marinerat sin kyckling och jag har fixat kambenen... Snacka om grillfest *yeeeah*


Syrran o jag gjorde lite miniSPA oxå *ler* Hårmask och ansiktsmask *mysigt* Nu är vi babylena i ansiktet och håret är jättemjukt!!!


Alla grabbar drog precis iväg för att handla godis, nått måste ju göras mitt i all tristess! En stoooor godisskål är ju aldrig fel *mumma*

Av Grynisen - 22 juni 2007 09:05

Blir så trött *suck* Självklart vaknar man av att det regnar :-( Det är som jag säger varje år, Midsommarafton och Nyårsafton har alltid samma väder!!! Mmm där lät jag grinig... o jag ÄR grinig


Har ju sett väderprognoserna så jag vet att detta inte är någon överraskning, men min förhoppning var ju att det kunde varit molnigt o trist UTAN regn!! Jaja... så e det!


Jag hoppas att det slutar regna inom de närmaste timmarna iaf, så kanske vi kan måla till eftermiddagen eller imorgon. Ja det är ju därför jag gnäller extra mycket... VI SKA JU MÅLA HUSET IDAG!!!



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards