Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Grynisen - 19 juli 2007 19:23

Men för min del blev det "bara" i badkaret hemma :-)


Drog på riktigt varmt.... satt och frös innan, då är det oftast bara ett bad som hjälper. Peelade mig med bodyscrub från Body Shop och filade fötterna.


Nu känner jag mig laddad för att inviga semestern imorgon kl 12.15 :-)



Av Grynisen - 19 juli 2007 18:24

Ja där har barnen och Micke varit idag medans jag jobbade :-) Jag tror inte jag behöver skriva så mycket mera.... Bilderna talar sitt klara språk *ler*



Här är Flizan, hon har precis kommit ner från vattenrutchkanan







Whille spanar efter Flizan....







Flizan i stora bassängen, självklart är puffarna på ärmarna på






Whille och Fliz som precis kommit ner från vattenrutchkanan :-)

Av Grynisen - 19 juli 2007 05:37

Det är två dagar kvar.... sen semester och sova längre än kl 5.15 *YEEEEAAAAH* Som jag längtar....


Fick för mig att det skulle vara fint väder idag.... men just nu så blåser det jättemycket och trista moln... Men det kanske spricker upp. Det kan ju vara trevligt med lite mer sol :-)


Barnen sover... katterna har precis fått torrfoder, Julius (katten) har säkert hetsätit inatt med tanke på att skålen var tom. Men nu ligger han mätt och nöjd brevid mig i soffan.... Om jag ändå fick lägga mig där hos honom och sova *ler*


Nä det är väl bara att dra på sig ytterkläderna och sen styra mot jobbet :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards