Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Grynisen - 1 augusti 2007 22:37

Enligt SMHI ska det inte komma in något regn i Göteborgsområdet förän på kvällen.... Det känns positivt :-)


Det innebär att vi fortsätter måla imorgon. Kanske tar jag mig upp mot nocken och börjar måla övervåningen... det måste ju göras trots allt.


Men nu är det dax för sova-tajm....

Av Grynisen - 1 augusti 2007 19:41

När jag hämtade barnen passade jag på att åka till Lerum och handla. Skulle även in en snabb sväng på Lindex för att hämta ett paket :-)


Väl inne så visar det sig att det är HALVA REAPRISET och det har startat idag *JIPPIE*


Köpte följande:


2 st T-shirts till Mickes stora son

1 st långärmad tröja till Mickes stora son

1 st svarta jeans till Whille

1 st häftiga badshorts till Whille

2 st snygga strandshorts (lite längre variant) till Fliz


Totalt pris för detta blev 256 kr

Av Grynisen - 1 augusti 2007 18:59

Hihi... ja nått gott måste man ju ha. Vi har precis ätit tacos :-) Inte helt fel!!!


Barnen är hämtade från en kompis men är ute och leker vidare med andra kompisar.


Det blev lite mer målande förut, jag målade de vita partierna på en kortsidan av huset, framsida garaget förutom nocken som jag ska ta imorgon om vädret tillåter.


Vi är nöjda, både jag och Micke, resultatet blir så jäkla snyggt :-)

Av Grynisen - 1 augusti 2007 13:45

... och garaget oxå :-) Nu är det överdelarna på huset (andra våning mot nock) Det känns inte lockande idag när det blåser som det gör...


Funderar på om jag ska gå på det vita runt om huset... hela nedre våningen är ju klar... så ser man effekten ännu mera.


Får ta en liten lunch först.... sen ut igen...

Av Grynisen - 1 augusti 2007 09:24

Ja det ser ut att bli måla idag... blå himmel med moln funkar ju alldeles utmärkt :-)


Barnen sitter och tittar på "Hej hej Sommar" och jag njuter av lugn stund i soffan brevid dom. Senare blir det frukost och vidare att leta kompis till barnen *ler* Vi får väl se hur det går!!!



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards