Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Grynisen - 4 augusti 2007 23:32

Sitter och försöker hitta en del låtar som jag vill ha som ringsignal... Men det är inte lätt att hitta "rätt"... alltså låtarna är lätta att hitta, men ibland låter dom inte exakt som när man hörde dom sist....


Hmmm irriterande...


Försöker hitta Markoolio när han sjöng på Skansen "Han tog av sig sin kavaj". Det är inte lätt... hittar bara Lasse Berghagen och den versionen är inte lika "rivig" *fnissar*


Får väl fortsätta leta lite till... sen läggdax!
Av Grynisen - 4 augusti 2007 18:35

MMm nu sitter vi här... jag Micke och barnen. Popcornen är poppade och drickan står på bordet. Barnen tittar på Bolibompa och jag o make sitter vid varsin dator *haha*


Bättre än så här blir det nog inte idag....


Det blir TV TV och TV... barnen vill se Sommarkrysset, sen kanske vi lyckas hitta nån film att se på...


Så tar denna lördagen oxå slut...

Av Grynisen - 4 augusti 2007 13:39

Med tanke på relativt bra väder så är det ju bara grilla som gäller :-)


Vi ska grilla fläskfilé med något gott till. Som tillbehör lite goda såser oxå...  köpte det på Coop förut.


Vi var även och tittade på små hamster-bebisar :-) Barnen vill ju såååå gärna ha varsin hamster. När vi var i Halmstad och hälsade på Mickes kusiner så hade dom hamstrar. Efter det så har det nämts lite då och då om önskan om hamster *ler* Vi får väl se om det kan bli två hamstrar i julklapp kanske *blink*



Av Grynisen - 4 augusti 2007 10:34

Jag gjorde en chansning och beställde hem två bikini-överdelar och två bikini-trosor från Ellos som har REA :-) Igår hämtade jag ut  paketet och provade nu på morgonen, de sitter riktigt bra.


Kul när man gör en chansning och man blir nöjd... bra pris var det oxå :-)


Visst är det snygga, det bästa är att man kan mixa beroende på vilken man vill ha.... de går under samma stil med just den fördelen att kunna kombinera :-)



















Av Grynisen - 4 augusti 2007 09:16

Det ser underbart ute :-) Blå himmel och sol... det är ju detta vi har väntat på sen Midsommar, först nu ser det ut att bli så!!!!


Micke är iväg och håller pass. Barnen tittar på Avatar och jag sitter med dom i soffan.


Idag borde vi absolut passa på att måla, men samtidigt vill man njuta av solen nu när den finns här... *suck* Dubbelt det blir... Huset är ju viktigast... men solen oxå! Jobbigt det blir...


Ska ta mig en dusch strax, sen göra lite frukost. Så får vi se vad vi hittar på!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards