Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Grynisen - 7 augusti 2007 23:03

Micke läser ju akupunktur sen två år tillbaka.


Idag fick han experimenterar lite på mig. Med tanke på hur mitt öga mår så sa jag att han kan försöka hitta problemet och behandla med nålar...


Han satte en nål vid armbåden, en i handen, två stycken i pannan. Den i handen gav nån form av effekt... gjorde jätteont och handen blev tung och fick domnande känsla.... läskigt!!!


Sen fick nålarna sitta drygt en halvtimme. Imorgon blir det väl nålar igen  just för fortsätta behanligen... O jag som inte ens gillar nålar *rysa*

Av Grynisen - 7 augusti 2007 21:55

Ja det drar ut på det lite.... Whille har inte släppt greppet om sin pappa än i skolan, så imorgon är det min tur att följa med. Jag hoppas kunna gå därifrån en stund, och att han då har roligt och får känslan av att trivas.


Nu ikväll när han la sig så var han ledsen, han vill absolut inte börja skolan. Det var ingen god mat i bamba osv *ler* Ändå är det samma mat i skolan som på dagis... men det är väl miljön, lite osäkerhet osv som gör det hela. Dessutom är ju Whille och Fliz för första gången delade, alltså Whille börjar skolan men Fliz är kvar på dagis. Det är den största omställningen tror jag... dom har ju alltid haft varandra sen de började på dagis...


Men vi får se hur morgondagen blir...  Micke ska ta torsdagen och jag fortsätter på fredagen om det behövs... Sen hoppas vi iaf att han ska känna sig någorlunda bekväm för att kunna lämnas som vanligt på måndag nästa vecka...


En tumme är bra att hålla :-)

Av Grynisen - 7 augusti 2007 18:43

Sista avsnittet idag.... Så klart jag ska kolla *fnissar* Är det sommar så är det Allsång *blink*

Av Grynisen - 7 augusti 2007 17:14

Aj aj... ja jag har fått den skiten igen.... Sist var för två år sen... då var mitt ena öga rejält dåligt. Fick stark dos med ögondroppar och linsförbud i två månader :-(


Denna gången är det inte så illa... Men jag har haft problem med mitt öga i över två veckor.... har kliat, huden runt om har blivit röd och irriterad. Men jag har struntat i det i hopp om att det ska försvinna...


Men fortfarande kliar det och hade jag gult kladd *urk* i ögonvrån från och till... Så nu när jag kom hem slängde jag mina linser, tvättade bort allt smink, sköljde ögonen och sedan i med ögondroppar. Hade ju turen att ha kvar en oöppnad flaska med samma medicin som sist. Så nu har jag gett mig själv ett eget linsförbud tills den 24 augusti då vi åker till Mallis...


Tur att jag har snygga glasögon *haha*

Av Grynisen - 7 augusti 2007 05:18

Idag ÄR det tidigt... endast tjugo över fem och strax åker jag till jobbet.


Jag har sovit dåligt inatt oxå *suck* Varit vaken sen halv fyra... o kollat klockan hela tiden, ändå varit jättetrött....


Idag är det som sagt MYCKET på jobbet, så det är skönt att veta att jag MÅSTE sticka kl 16 ändå :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards