Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Grynisen - 8 augusti 2007 21:27

Vi har haft en härlig eftermiddag och kväll...


Vid kl 17 åkte vi hem till barnens farmor och farfar. Där fanns även mormor Ester och farmor Lillie, farmor och farfars mammor :-) , barnens storasyster och farbror. Vi fikade, njöt av solen, snackade och hade det trevligt... Barnen sprang runt i gräset och lekte.... mysigt!


Jag längtar tills vi har gräsmatta oxå, just nu är det ju jord och gräsfrön som ska på så till nästa sommar har vi det oxå fint och mysigt för spring och bus *ler*


Väl hemma vid kl 20 var det duschning och kvällsmat... Nu har busbarnen precis somnat!!


Nu ska jag och Micke umgås lite, funderar på att ta fram riskakor och ädelost *GOTT* En kopp te till det är perfekt :-)


Av Grynisen - 8 augusti 2007 15:07

Det hade gått jättebra med Whille på förskolan *glad*


Han hade lekt, haft roligt och tyckt det varit bra. Både fröknar och Whille var nöjda :-) Detta känns ju jättebra!!!


Imorgon kör Micke vidare med inskolningen och jag på fredag, sen ska det förhoppningsvis fungera!

Imorgon ska jag vara på jobbet vid kl 6 så jag får jobba igen lite av det jag missat idag... Har mycket att göra på jobbet denna och nästa vecka pga att jag är ensam, den andra personen är på semester. Så det blir extra körigt när man inte kan få någon annan som fixar ens måsten.... Men men... bara att köra på.


Nu ska jag ta lite ögondroppar, och ta en liten lutare i soffan. Har sån där jobbig huvudvärk *dunk dunk*

Av Grynisen - 8 augusti 2007 14:25

Det ska bli spännande och se hur hans dag har varit, om han varit glad, ledsen eller orolig... Jag hoppas ju självklart på det förstnämnda :-)


Återkommer om en stund!!!

Av Grynisen - 8 augusti 2007 11:17

Ja dom skulle äta nu så då kom jag och Whilliam överens om att jag skulle åka iväg och komma tillbaka senare :-)


Jag hoppas för hans egen skull att han anpassar sig och tycker att det är roligt.


Nu ska jag fixa mig lite lunch.... funderar på färsk pasta *slurp* Gott och onyttigt *hehe*

Av Grynisen - 8 augusti 2007 08:07

Mmm om en knapp timme ska vi vara på skolan för vidare inskolning av Whille. Det kommer säkert gå bra :-)



Mitt öga är ju allt annat än bra *suck* Imorse var det helt geggigt och kliade massor. Nu har jag tagit ögondroppar och hoppas verkligen att det lugnar sig... Detta väder är ju inte heller roligt när man har ögoninflamation... strålande sol och runt +25 grader i skuggan... Men jag ska inte klaga... Bad tajming bara *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards