Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Grynisen - 13 augusti 2007 21:08

Lagom till CSI.... tror inte jag orkar att se den eller att hålla mig vaken till kl 22


Lika bra att packa in mig i det gosiga sköna varma täcket... sova HELA natten hoppas jag och vakna pigg (ehhh) Nja... vakna iaf *fnissar*


Det blir inget mer från mig idag!!!

Av Grynisen - 13 augusti 2007 20:23

För att ha varit vaken sen halv tre inatt så har jag varit ruskigt produktiv *ler*


Jag jobbade till kl 19 idag.... hade MASSOR på jobbet, och vet redan hur morgondagen blir *suck* Men det är ju roligt... o då får man massor med motivation av det :-)


Min kissebuse ser ut att må lite bättre, har inte spytt eller bajsat idag vad Micke eller jag har sett.... Men fortfarande är han under uppsikt, man vet ju aldrig. Dessutom gömmer han sig inte lika mycket... skönt


Barnen har haft en bra dag på dagis och skola... så skönt att allt funkar nu *glad*

Av Grynisen - 13 augusti 2007 05:10

Jag har inte sovit sen halv tre inatt....


Då vaknade jag av att Belino, min katt som inte mår bra, spydde... Katter låter ju inget speciellt då men det ligger inbyggt i mig så jag vaknar i regel alltid. Jag gick upp för att torka upp... självklart har han spytt på vardagsrumsmattan :-( PÅ FLERA STÄLLEN!!! Varför kan man fråga sig.... varför mattan? Åhhh blir så trött.... mattan är den dom är MINST tvättbar i vardagsrummet... Jaja... han skippade soffan iaf...


Sen gick jag och la mig igen... kände att jag hade svårt att somna om. Låg och vred mig en stund... Då sätter den andra katten igång att jama... Jama och gnälla över att torrfodret var slut, hade hört att han åt där innan.


Det var bara att gå upp och ge honom lite till... Han gav sig inte. Sen la jag mig igen... Då sätter kattfan (ursäkta uttrycket) igång att jama IGEN *GRRRR* Att jag inte fick ett spel på honom....


Resten av natten fick han tillbringa inne i tvättstugan, där kattlåda mat och vatten finns.


Runt kvart över fyra kände jag att nuuu kan jag somna... Då gick Mickes klocka igång halv fem *muttrar* Han gick upp och där låg jag kvar återigen vaken...


Så klockan fem gick jag upp... och nu sitter  jag här... ska fixa iordning mig och väcka barnen om en halvtimme drygt....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards