Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Grynisen - 16 augusti 2007 20:25


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
En till huset, två mitt skåp på jobbet, en cykelnyckel


Vilken svordom använder du mest?
Fan


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.11


Hur många resväskor äger du?
Två stora och en mindre


Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Coop och Willys


Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ta bilden, gillar att ta kort


Vilken var den senaste filmen du såg?
Hmm senaste filmen? På bio har jag ingen aning, annars Beck


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Lösa bort alla lån och leja bort allt jobb med tomten och målandet av huset :-)


Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
HAHA jag somnar innan jag lagt mig


Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Mjölk


Använder du huvtröjor?
Ja men mer på höst och vinter


Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja men utbudet var ju inte så stort som idag *ler* Jag såg fram emot Kalle Anka på Julafton *fnissar*


Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Ganska stort, Allum i Partille 


Hur många syskon har du?
2 yngre systrar


Vilken film kan du alla replikerna till?
Alla repliker kan jag inte men Dirty Dancing är ju ganska inlärd


När flög du senast?
Förra året till Thailand


Hur många stolar står runt ditt köksbord?
6 stycken + en pall


Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop


Vad har du för väder?
Just nu regnfritt... men molnigt


Har du en blogg?
Gissa ...


Gillar du din boendesituation?
Älskar mitt hus :-)


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Tja just nu runt 5 timmar, men får jag välja så gärna runt 7 timmar


Äter du frukost dagligen?
Slarvar ganska mycket


Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Just nu extremt stressade på jobbet pga att jag jobbar för två personer *phuuu*


Vilken är din favoritfrukt?
Banan (ej bruna fläckar), äpple, jordgubbar


Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
32


Vad var det senaste du åt?
En macka på jobbet


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Funkar bra med både män och kvinnor. Blandning är bäst.


Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan


Har du någonsin köpt något från eBay?
Nä men från Blocket och Tradera


Äger du en digitalkamera?
Ja så klart :-)


Av Grynisen - 16 augusti 2007 20:15

Imorgon kl 12.15 börjar min helg!!! Så jäkla gött :-)


Då åker jag direkt och hämtar barnen, sen ska vi iväg och fredagshandla inför lite mys på kvällen. Vi måste även köpa en ny duschslang som barnen på något konstigt sätt råkade göra sönder idag *hmmm* Hittade i Biltemakatalogen så det blir nog att vi åker dit tror jag.


Ska tvätta och städa lite oxå när jag kommer hem. Så slipper jag göra det i helgen...


Sen är det bara att njuuuuta :-)

Av Grynisen - 16 augusti 2007 18:49

Då var det bokat :-)


Nästan ett halvår innan själva föreställningen så har vi bokat till Disney On Ice i januari *ler*


Barnen kommer att bli såååå glada.


Vi har ju det som tradition att varje år gå på detta... Barnen älskar det, och det är mysigt att ha något planerat som alla kan se fram emot!!!


Men det är ju fortfarande sommar *fnissar*

Av Grynisen - 16 augusti 2007 05:10

Jag fick den känslan nu när jag gick upp... ganska mörkt ute, regnigt och allmänt höst... Hoppas den känslan är tillfällig!


Torsdag idag... måste jobba över tyvärr *suck* Jag är inte alls motiverad att göra det men det är ett måste. Det är mycket som ska göras idag, bl a inventering på alla avdelningarna.


Whille ska vara hos farmor idag, skolan har studiedag. Fliz ska till dagis men blir hämtad tidigt av farmor, det känns skönt. Då blir det ingen lång dag idag, och imorgon blir det till kl 13 :-) Skön fredag!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards