Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Grynisen - 19 augusti 2007 21:59

Hon är fortfarande vaken... har precis kvällsfikat med mig och Micke, det blev te och riskakor :-) Det tyckte hon var jättemysigt eftersom hon fick sitta i vardagsrummet och äta... Barnen brukar inte få göra det *ler*


Nu fortsätter vi tv-mys en stund till sen är det dax för oss alla att sova!


Av Grynisen - 19 augusti 2007 19:08

Hur äcklig får en medicin vara *ryser*


Flizan medicin luktar sååå illa... smaken är säkert inte bättre... Ändå har hon tagit sin medicin duktigt, lite mutor bara :-) Hon är sååå duktig.


Nu ikväll är hon piggare, hon fick Ipren vid kl 14.30 och efter lite glass och tre jordgubbar så är hon vaken, tittar på tv och ganska lik sitt vanliga jag. Skönt!!!


Imorgon är Fliz och jag hemma och myser... får se lite filmer och bara vara... Whille ska till skolan runt kl 8.

Av Grynisen - 19 augusti 2007 17:08

Mmm det suget släpper aldrig... Både jag och Micke vill såååå gärna åka dit igen.


Vi pratade för en stund sen, vi pratade om att sätta upp ett mål att kunna åka nästa höst :-) Åhhhh vad det hade varit roligt :-) Åka så många som möjligt inom familjen.... Vi kan ju hålla drömmen igång och se vad som händer i framtiden *ler*


Om vi åker så är min idé att åka till Bangkok och sen vidare till Dolphin Bay... paradisställe där man kan må bra, äta gott.... njuta av allt det vackra runt omkring... I slutet på semestern åker man tillbaka till Bangkok för att shoppa i några dagar och sen hemåt till "La Suede"

Av Grynisen - 19 augusti 2007 12:34

Stackars min lilla skrutta... det var Halsfluss :-( Hon har sååå ont i sin mun och nu även halsen efter halsprovet som gjordes.


Läkaren var jättebra och tittade i öron, pratade mycket med Flizan vilket jag tycker är jättebra. Många läkare pratar bara med förälder och barnet sitter där utan att få svara själv...


Nu har vi iaf kommit hem efter läkarbesök och medicinhämtning. Lilla Fliz ligger nu i soffan och tittar på en film. Hon tog sin medicin aalldeles nyss, dock med stor protest eftersom det smakade så illa :-( och gjorde ont när hon svalde. Men jag mutade med äpplemos och läsk *ler*


Nu måste jag vara hemma imorgon *suck* Jätteilla med tanke på situtionen som är på jobbet. Jag får väl åka in till jobbet när Micke kommit hem imorgon, så jag får fixat det viktigaste iaf...

Av Grynisen - 19 augusti 2007 08:37

Hon har så ont i sin mun, fortfarande feber och nu så ledsen :-(


Jag ska strax åka iväg med henne till Axessakuten, segt bara att risken är att man får sitta där hela dagen *suck* Men det är ju ett måste i detta läget... Hon är så tydligt påverkad av sitt "onda"...


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards