Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Grynisen - 20 augusti 2007 22:16

Nu ska jag sova... få lite energi för att hinna allt på jobbet imorgon :-)



Av Grynisen - 20 augusti 2007 17:53

Hur många av er som läser detta kan skänka 100 kronor varje månad till Barncancerfonden? Jag kan tänka mig att nästan ALLA har möjlighet att göra detta!!!


Gå in på www.barncancerfoden.se och klicka vidare till "GE GÅVA" . Där står instruktioner om hur man kan göra. Om du vill ge ett engångsbelopp ELLER bli "EN VÄN FÖR LIVET"


En liten summa som 100 kronor är inte mycket..... men om vi tillsammans hjälper till att hjälpa så blir de små summorna tillsammans stora.


Hjälp till att hjälpa!!!


Läs även på www.inlinesskanerunt.se

Av Grynisen - 20 augusti 2007 16:06

Imorse sa Micke till mig att han stannar hemma med Fliz.... yrvaken och snurrig drog jag iväg en stund senare till jobbet där jag fått en hel del gjort idag. SKÖNT!


Imorgon ska jag köra vidare på årsinventeringen och har avsatt kl 6-14 med detta... hoppas hinna färdigt oxå.


Fliz mår ganska bra... var jätteledsen tidigare idag när hon skulle ta sin medicin. Hon grät och ringde mig på jobbet... stackars Fliza.... Så hon tog sin medicin först nu när jag kom hem. Utan problem... *hmmm* Trotsa sin pappa kan hon iaf....


Annars är allt som det ska här... Whille är ute och leker, Fliz ser på tv och Micke segar i soffan.


Själv ska jag ta mig en kopp te och njuta en stund :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards