Alla inlägg den 2 september 2007

Av Grynisen - 2 september 2007 20:11

Äntligen hemma efter full fart på Lek o Buslandet *ler* Barnen hade JÄTTEKUL och hade energi till att säkert kunna avverka 3 timmar till.


Själv uppskattar jag tystnaden *schhhhh* Att jobba på det stället måste ju ge varenda anställd tinitus :-( Vilken ljudnivå... oj oj oj.... Hysteriskt!!! Men som sagt, barnen hade kul *ler*


Nu har barnen lagt sig, nyduschade, nyätna och sömniga. Imorgon börjar vardagen igen.... Jag ska upp kl 5.15 och barnen väcks ca 5.45 Tidigt är det... känns tufft oxå att vi går mot mörkare mornar nu oxå.... annars kan man ju piggna till lite av ljuset... men jag får tänka positivt... det närmar sig jul *fnissar*

Av Grynisen - 2 september 2007 14:43



Om ca en timme ska Whille och Fliz fira sin kompis Izabelle som fyller 6 år. Det ska dom göra på Lek och Bus-landet :-)


FULLT ÖS I TRE TIMMAR!!!


Just nu sitter mina busar och bara väntar, Whille har bestämt skjorta och Fliz sin klänning. Dom e sååå fina *ler*


Så nu är det dax att slå in paketen!!!

Av Grynisen - 2 september 2007 12:11

Jag tror det blir Spagetti Carbonara idag :-)


Barnen älskar det och det är bra mat. Jag känner hur jag har saknat den "vanliga" maten som man inte kunde äta på Mallorca. Så nu framöver blir det INGET friterat... så länge jag kan styra över det iaf!


Så blir det....

Av Grynisen - 2 september 2007 08:48

Idag tänder jag ett ljus för Alfons och hans familj!!!


Idag är det ett halvår sedan Alfons startade sin evighetsresa till sin morfars sjörövarskepp långt bort i evigheten.


Alfons blev 4 år och 9 månader!


Alfons dog av Cancer,  Diagnos Neruoblastom....



Skänk pengar till Barncancerfonden!


www.barncancerfonden.se

Av Grynisen - 2 september 2007 08:26

HAHA börjar söndagen med en truddelutt :-)


Jag sitter och tittar på barnprogram med barnen. Väckte Fliz alldeles nyss, lika bra att vakna tidigare idag eftersom verkligheten är tillbaka imorgon med tidiga mornar igen.


Så nu sitter båda buströtta barnen här och tittar på tv... och jag brevid.


GÄÄÄÄÄSP!!!!!


Micke ska iväg och jobba om en stund, lång dag, fram till kl 19...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards