Alla inlägg den 7 september 2007

Av Grynisen - 7 september 2007 22:19

Kolla in detta snygga halsbandet från Efva Attling *vill ha*


Detta kanske jag ska önska mig i julklapp *ler* Men risken är ju ganska stor att det är JÄTTEDYRT!!! Kvalite och stil brukar ju kosta!!!!


På önskelistan kommer det att finnas iaf *blink blink* 

Av Grynisen - 7 september 2007 21:03

Mmmm oroliga mamman här...


Fliz var jätteledsen tidigare idag när vi skulle handla, hon hade jätteont i sitt öra och halsen :-( Hon fick isglass som skulle dämpa halsen men örat gjorde så ont... Lilla Snuttisen var så ledsen emellanåt.


När vi väl kom hem fick hon en Ipren, trots lång vägran och mycket tårar så tog hon den tillslut. En knapp kvart senare mådde hon mycket bättre...


Fortfarande nu ikväll så mår hon bra, säger att det onda är borta. Men mina tankar går till imorgon bitti... ska hon vakna upp med massa smärta eller var det bara tillfälligt. Det ska ju tilläggas att hon är förkyld, så att få ont i öronen är inget konstigt. Hon är snuvig vilket gärna sätter sig i öronen.


Vi får avvakta natten. Har hon ont imorgon igen så får vi göra ett nytt besök hos AxessAkuten för ny penicilinkur *suck*

Av Grynisen - 7 september 2007 17:18


 

Kolla in min vackra och busiga katt!!!! Han är min lille jägare :-)


Jag var iväg och handlade, då passade jag på att köpa en mus till honom. Just nu är han helt totalt galen... springer runt med musen i munnen, morrar när Belino (den andra katten) kommer i närheten *asg*


Snacka om underhållning :-)



Av Grynisen - 7 september 2007 13:58

För en stund sen bokade jag klipptid hos den "Lokala" Frisören som vi har här sen en månad tillbaka!!!


Min frisör sedan 4 år tillbaka slutade sitt jobb för ett år sen snart, då hon tyvärr blivit allergisk mot färgerna. *suck* Detta har ju då resulterat i att jag inte haft någon bra att gå till....


Så idag har jag tagit ett STORT steg.... Shit.... jag vet ju inget om henne. Tänk om håret bli katastrof :-( Men men... det växer ju ut igen.... Men lite orolig är jag allt

Av Grynisen - 7 september 2007 13:34

Sååå jäkla gött :-) Idag väntas det tacos till middag och massa mys ikväll. Ska bli skönt att koppla av och bara få njuta av familjen!!!!


Barnen har haft en bra dag på skola och dagis, nu sitter dom och spelar, en på Game Boy och en på Playstation *ler* Om en stund ska vi iväg och fredagshandla lite....


En bättre dag idag...

Av Grynisen - 7 september 2007 05:22

Tänk vad fort tiden går... för två veckor sen vid den här tiden var vi på väg till Landvetter för att åka iväg till Mallis.... TVÅ VECKOR SEN... tiden går! För en vecka sen och + ca 1 timme gick vi upp sista morgonen på hotellet för att sedan åka hem till Sverige igen... och nu har redan en jobbvecka gått...


Mmm tiden går för fort!


Fredag idag = JÄTTESKÖNT!


Kvart över tolv stämplar jag ut och åker hem till mina underbara barn. Ska bli skönt att hämta dom tidigt och att vi får njuta av helgen tillsammans utan tröttheten på samma sätt!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards