Alla inlägg den 9 september 2007

Av Grynisen - 9 september 2007 09:29

9/9-1999 = Jag och Micke blev tillsammans!!!!


9/9-2000 = Jag och Micke gifte oss i Kållereds kyrka!!!


Ja för 7 år sen idag vid den här tiden satt jag hos frissan, några timmar senare skulle jag vara färdigklädd brud. Oj vilken nervös och spännande dag... Många var inblandade... Maten, tårta, lokal, brudtärnor, sång i kyrkan, fotograf, trubadur, serveringspersonal och mycket annat...


En jättefin dag.... vädret var precis som idag. Klarblå himmel, solsken och ganska varmt trots september :-)


En vacker dag att minnas....



Av Grynisen - 9 september 2007 00:08

Nu har vi kommit hem igen efter en jättegod middag och en fantastisk show!!!!!!! Vi har haft en jättebra kväll, njutande av maten och mycket skratt på "Invited to Labero".


Jag kan verkligen rekommendera att se denna!!






 





Förrätten såg ut så här:


 

Skaldjursfylld laxroullad serveras med lime och basilika dressing toppad med löjrom



Till varmrätt blev det:


Oxfilé med smörfrästa kantareller och skogschampinjoner serveras med en kraftig rödvinssås smaksatt med Valerhonachoklad
samt stompad potatis med baconpligg



Maten var mycket god!!!!


En bra kväll, bra start på vår bröllopsdag :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards