Alla inlägg den 23 september 2007

Av Grynisen - 23 september 2007 20:43

Så här ser massagerummet ut :-)


Tavlan som står på golvet ska ju självklart upp på väggen.


Rummet är ger mycket varm känsla, behaglig och lugnande!!!!


Inte fel att ha ett sådant rum hemma *blink*

Av Grynisen - 23 september 2007 16:05

Whille har två kompisar här hemma.... vilket liv alltså... Shit... snacka om styrkemätning mellan grabbarna!!! Vad skönt det blir ikväll när kompisarna har gått hem och barnen sover *ler*


*NJUTA*




Om en stund ska vi iväg och fika hos en kompis och hennes familj!


Det ska bli kul, det var ett tag sen vi sågs!!!!

Av Grynisen - 23 september 2007 11:53

Oj oj... vilken turbofart det blev här efter frukost!!!


Flizans kompis ringde, dom ville leka. Jag körde hem Flizan till Hanna. Sen hann jag bara komma hem så sa Whille att hans kompis Andreas oxå ville leka.... Bara att sätta sig i bilen IGEN och köra honom oxå :-)


Väl hemma, sätter igång med förberedande av middag. Idag blir det nämligen helstekt benfri kotlett med potatis och grönsaker + god sås. Husmanskost på högsta nivå *ler* Sånn där "mammamat" HAHA!!! Rev färsk ingefära, gnuggande in kotletten i det + salt och peppar. Ner i grytan och brynte den, nu ligger den där och småputtrar. Det kommer bli så tokgott.


Micke körde igång att dammsuga och tvätta golven (!) så självklart rycktes jag med....


Nu har vi ett relativt städat hem, mat på spisen och barntomt.... Nu ska jag njuta av en kopp te och liiiite lugn o ro innan barnen ska hämtas för att leka vidare hemma hos oss!

Av Grynisen - 23 september 2007 08:42

Jag förstår inte att barn inte vill sova på morgonen.... trots att dom la sig runt kl 21 igår så vaknar först Whille kl 7.10 :-( Alldeles för tidigt med tanke på söndagsmorgon och ledighet!!!


Vid kl 8 var det fullt liv med Flizan sjungandes i någon egenkomponerad melodi, gärna i mer kraftfull ton oxå *baaaaah* och Whille gapandes över att det är fel kanal på tv:n, han vill se på Eurosport *haha*


Godmorgon, detta är våran söndagsmorgon :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards