Alla inlägg den 28 september 2007

Av Grynisen - 28 september 2007 19:21

Jag var och hämtade posten i brevlådan... I mellan några brev låg en geting som  blev tokarg när jag tog posten i handen så självklart spjutade den ut sin brännande gadd....

AJ AJ AJ!!!!!!!!!!


Jäklar.... det bultar och bränner i fingret....


Sticka sig  på geting nu... jag som knappt sett någon under sommaren.... vad gör den i min brevlåda.


Smörjde in med Xylocain på sticket... och det känns som om det har hjälpt lite grann. Det gör fortfarande ont, men det bultar inte i hela handen :-(



Av Grynisen - 28 september 2007 18:17

Alltså... vilket jäkla kvalitetsavtal har dom med sina leverantörer och distributörer? Så uselt så det är under all kritik *morr*


Jag var iväg och köpte ett köksbord och fyra stolar till syrran idag på JYSK. Tre av fyra stolar var felaktiga på  TRE olika sätt... kan man ha mer otur...? Dessutom försökte vi montera tv-bänken som hon och sambon hade köpt igår.... då gick inte topp-skivan att sätta på *suck* Hur vi än försökte så fick vi inte den att hamna plant mot underredet på högra sidan av tv-bänken...


Nä.... aldrig mera JYSK!!! Skitställe....

Av Grynisen - 28 september 2007 08:00

Sitter och tittar på nyheterna på TV4, barnen gör pärlplattor. Snart ska vi göra lite frukost...


Klockan 10 ska jag till Whilles skola, där ska jag på så kallat "lära-känna-samtal" med hans fröken. Det är ett kvartsamtal utan Whille. Samtalet går ut lite på att fröken vill se om hon lärt känna Whille så som vi känner honom. Whille har även tillsammans med mig fått fylla i en lapp där han visar glada/ledsna ansikten om olika saker. T ex: Vad tycker du om maten i skolan? Då får Whille svara genom att rita en glad eller ledsen mun på sin gubbe...


Whille och Fliz får vara hos farmor den stunden, med tanke på ögoninflamationen. Idag ser deras ögon helt ut som vanligt... ingen gegga, inget rött... SKÖNT!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards