Alla inlägg den 6 december 2007

Av Grynisen - 6 december 2007 21:21

Den första glöggen i år.... lite sen i starten. Men såååå gott *njuta*


Glögg är fantastisk gott!!! Varmt och med mandel i.... *mumma*


Just nu hade vi bara Blossa Starkvinsglögg hemma, men annars brukar vi ha lite olika just för att prova nytt.


Förra året köpte vi en glögg från Systembolaget som hette Lucia... jättegod. Den fick även bra betyg i någon undersökning minns jag.



Av Grynisen - 6 december 2007 18:30

Nu är det julkalenderdax *ler*


Barnen gillar den! Fliz sa igår kväll när vi pratade om julklappar så sa hon: -Mamma, jag önskar mig en riktig jul :-) Så klart hon kommer få det!!!

Av Grynisen - 6 december 2007 16:15

Nu är det pannkaks-torsdag *ler*


Smeten är ihopvevad så nu står den och drar sig... om en stund steker jag igång i köket!


Fliz tyckte absolut att vi skulle ha pannkakor för det kunde ju vara bra för hennes hals *HAHA* Försöka kan man :-) Eftersom jag är en så snäll mamma så var det en självklarhet att vi äter pannkakor idag då.





Av Grynisen - 6 december 2007 10:03

Just nu sitter hon i badet, leker med sina kastruller.


Hon har även fått i sig lite mat, några skedar risgrynsgröt och innan där lite välling. Absolut att hon mår bättre... :-)


Hennes hals är fortfarande väldigt röd men hon har ingen feber. Hon är ganska tjock i halsen oxå, det hörs tydligt när hon pratar, men hon har inte ont idag säger hon. Det är ju bra!!!


Whille är i skolan, jag ska hämta honom vid kl 15 ungefär.



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards