Alla inlägg den 14 december 2007

Av Grynisen - 14 december 2007 20:39

Nu sover barnen.... jag njuter av lite varm god glögg :-) Det är såååå gott *ler*


Det händer inte så mycket mer ikväll... lite slötittande på tv och sen sova.


Jag fick gjort en del tidigare idag iaf... Städade av hela badrummet, sköljde golvet, skurade toalett och badkar... (dammigt) sen moppade golvet... Tvättade även upp alla handdukar som nu igen hänger på plats. Luktar fräscht och gott nu *nöjd*


Tvättade tre maskiner tvätt, tömde diskmaskinen, dammsugade båda våningarna i huset... och självklart middag då som blev vårrullar med ris. Whille var överlycklig *HAHA*


Så med gott samvete parkerar jag arslet i soffan.... o där tänker jag sitta sen *ler*



Av Grynisen - 14 december 2007 16:07

Jag vann, jag vann, jag vann *HAHA*


Den här snygga grytan vann jag + några tillbehör!!!!

JÄTTEKUL!!!


Vi har ju en adventskalender på jobbet där vi drar ett namn varje dag som då vinner något.


Jag som ALDRIG vinner något normalt sett... men ibland ska det även vara min tur!!!




Av Grynisen - 14 december 2007 11:59

Nedräkning i vanlig ordning *ler* Tänk.... om en vecka är det sista nedräkningen innan Julafton!!!


Eftermiddagen kommer gå i lugnets tecken. Jag ska njuta av att vara med mina barn. Vi ska laga mat tillsammans, mysa tillsammans och bara vara. Det är njutning :-)


Middagen?? Ja du... ingen aning! Om Whille får bestämma så lutar det åt vårrullar och ris. Det kanske man ska slå fast vid då?! Fliz äter ju det mesta, liksom jag. Micke ska ju ut ikväll så honom behöver vi inte tänka på!!! Jag får se... lite inventering av frysen blir det när jag kommit hem!



Av Grynisen - 14 december 2007 05:47

Barnen är trötta.... Det tar på krafterna att gå upp tidigt hela veckan + att lägga sig senare än normalt igår. Men vi har ju denna fantatstiska fredag framför oss. Underbart!!!


Det är inget planerat idag efter jobb, skola och dagis. Vi ska hem och tokmysa hela dagen *min önskan* Whille ska säkert iväg och träffa kompisar, medans jag och Fliz e hemma och myser.


Jag måste städa, damma en del och dammsuga. Så lite projekt blir dte ju... men inte allvarligare än så! Men inga affärer.... *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards