Alla inlägg den 16 december 2007

Av Grynisen - 16 december 2007 21:09

Nu är gårdagens skörd inslagen *phuuuu* Jätteskönt!!! MEN resten kommer ju till helgen *HAHA* Då snackar vi paket inslagning... men som vanligt får man se charmen i det hela :-)


Jag har ganska stor kontroll i vad som ska köpas vilket känns skönt. Så jag hoppas att det ska gå relativt smärtfritt. Jag ska försöka undvika de mesta kunderna i den mån det går.... Maten ska jag köpa på torsdag kväll, jag tror det blir värre fre-sön i mataffärerna.... Då ska jag vara klar *ler*


Leksaker och övrigt kommer säkert vara lite köande med oxå men inte i samma sega utsträckning som mataffärerna.... Där ligger min teori nu iaf...

Av Grynisen - 16 december 2007 18:13

Helt otroligt... det är bara åtta dagar kvar *Iiiiiiiiiiiiiiih* Oj oj oj... åtta små ynka dagar kvar till Julafton!


Ikväll när barnen har somnat ska jag slå inte lite av julklapparna som vi köpte igår. Det gäller ju att hinna dölja dom innan någon upptäcker dom *ler*


Normalt sett brukar vi alltid slå in alla julklappar på kvällen innan Julafton. Men barnen blir ju äldre och lägger sig senare vilket innebär att barnen säkert inte lägger sig runt kl 20 nästa söndag *ler* Nä dom vill säkert vara med uppe och mysa :-) Uppsittarkväll med nya traditioner, det blir säkert härligt!


Nu ska vi sätta oss och titta på Shrek 2 som är på Kanal 5 :-)

Av Grynisen - 16 december 2007 14:37

 Fliz i full koncentration med att dekorera taket med non-stop


Whille har dekorerat taket och är nu igång med kristyr på en gaveln


Resultatet!!! Fliz hus till vänster och Whilles till höger. I mitten står ljusen som räknar ner dagarna till Julafton :-)

Av Grynisen - 16 december 2007 08:32

Så var det söndagmorgon och dax för fotbollsträning igen, sista fotbollsträningen innan lovet.


Det ska faktiskt bli skönt att slippa sticka iväg kl 8.45 varje söndagsmorgon nu i några veckor framöver. Det kan vara skönt att bara ta det lugnt och latmaska lite... äta frukost och bara vara!!!


Men som sagt, fotbollsträning och Whille är laddad. Det ska bli kul att titta på i vanlig ordning :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards