Alla inlägg den 25 december 2007

Av Grynisen - 25 december 2007 22:03

Vilken miss, hur kan man glömma av en julklapp???


Det är en julklapp till Fliz som ligger i vår klädkammare *suck* Hur kan man glömma....??? Det är ju inte så att vi har haft mängder av julklappar till barnen, nä ca 4-5 st till varje.... och ändå missar jag en till snuttis.


Jaja... imorgon ska hon få den iaf... två dagar för sent!!


Jag vet att hon kommer bli jätteglad... *ler*

Av Grynisen - 25 december 2007 09:58

Idag tänder jag ett ljus för Irma...


Irma somnade in i evighetssömnen strax efter klockan 3 natten till Julafton...


Irma kämpade mot cancer men förlorade...


Den senaste veckan har hon varit mycket sjuk men hennes fantastiska familj har funnits hos henne dygnet runt...



Sov gott Irma...

Av Grynisen - 25 december 2007 09:39

Julafton är över för i år.... Idag när Whille vaknade, för en halvtimme sen, då var det en sånn lugn känsla.... njutning över nöjda barn, sovmorgon och att bara vara...


Whille gick upp och började titta på sina saker, leka lite med sitt hockeyspel som han fick igår av sin moster. Kikade på sin fina klocka som han fick av mig och Micke.... det märks att även han njuter av en lugn morgon.


Fliz sover fortfarande... även Micke, syrran och hennes sambo. Idag är det inget stress, inga måsten... Idag tar vi det lugnt och toknjuter av Juldagen. Idag ska vi spela spel, leka, umgås och ha det mysigt :-)


Barnen fick massor med fina saker igår, svårt att räkna upp allt. Men ett urval är följande:


Whille

  • Hockeyspel
  • Bilbana
  • Transformer (2 st)
  • Klocka
  • Lavalampa
  • PS2-spel

Trots nöjd kille så sa han ändå besviket: -Mamma, jag fick ingen "free-bandyklubba" *fnissar*


Fliz:

  • Barnsymaskin
  • Pärlplattor
  • En kista med prinsessklänningar
  • Sjöjungfrufilmen nr 2
  • Hello Kitty-pennfack
  • Askungen-spel till tv
  • Lavalampa

Även Fliz sa besviket och tårande: -Mamma, jag ville ju ha en stor Barbie


Ja det är inte lätt. Man försöker tillgodose sina barn, men pengarna har ju en begränsning. Uppfyller man en del av önskningarna så är det inte bra nog, de vill ju ha allt :-)


Det kommer ju fler dagar... en ny lön *HAHA*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards