Alla inlägg den 27 december 2007

Av Grynisen - 27 december 2007 23:47

Det är dax att sova... men....


Jag har tänkt mycket på alla fina och sjuka cancerbarn idag... Jag kan inte med ord beskriva den känslan jag har inom mig, detta trots att jag inte känner någon av er där ute.... Ni alla som har barn som kämpar, och ni vars barn inte fick chansen att vinna, alla ni berör mig ofattbart mycket.


Rädslan för att någon av mina egna barn ska drabbas av detta helvete är stort... jättestort... och så är det säkert för alla föräldrar....


Vad ska jag skriva?? Finns inga ord i världen som kan hjälpa alla sjuka barn...


Min önskan:


Gå in på www.barncancerfonden.se Klicka sedan vidare på GÅVA... där kan ni enkelt donera pengar, små som stora till forskningen för alla små hjältar.



Gå även in på www.geblod.se Där kan ni se var blodbussen stannar någonstans som är nära för dig... att ge blod måste oxå göras, dessa sjuka barn behöver ständigt påfyllning av friskt blod.


Dra ditt strå till stacken... det krävs inte så mycket...



Av Grynisen - 27 december 2007 18:06

Usch vad mycket folk det var i stan.... *phuuu* En trängsel och köande ÖVERALLT... Sånt gillar inte jag!


Jag och min väninna gick på en Mongolisk Restaurang, jättemysigt och lugnare än allt folkvimmel i femman. Där satt vi säkert närmare två timmar, babblade och babblade :-) Efter så gick vi in i Arkaden och fönstershoppade, nått annat fanns det inte ork till.... för mycket folk helt enkelt. Innan vi åkte hem så tog vi en paus, hon tog CafeLatte och jag färskpressad apelsinjuice.... svalkande och gott!!!


Nu är jag hemma.... UNDERBART!!!! Hemmets lugna vrå!!!

Av Grynisen - 27 december 2007 12:09

Mitt möte gick kanon, bättre än förväntat :-)


Nu är jag hemma igen men strax ska jag in till stan och träffa en kompis. Vi ska titta i affärer och ta en lunch. Vi hade tänkt att gå ut och parta lite från början, men vi tar en lugnare dag idag istället!!!


Barnen är hos kompisar så Micke får det lugnt och skönt nu när vi alla är iväg... inte varje dag man får det :-)

Av Grynisen - 27 december 2007 07:55

... eller inte *ler* Normalt sett så är det ju inte tidig morgon, men idag på ett jullov så är det tidigt!


Jag ska på ett möte klockan 9.30 så jag gick upp för en halvtimme sen. Skönt att fixa iordning sig och äta frukost i lugn och ro... Jag åker väl iväg vid klockan nio tror jag.


Annars händer väl det inte så mycket annat här idag... Det är ju jullov :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards