Alla inlägg under december 2007

Av Grynisen - 3 december 2007 17:06

Hallååå... toktrött är jag *gääääsp* Det enda jag har velat göra hela dagen är att sova :-( Dagen har varit sååå lång, inget alls som fått mig pigg!


Nu är jag hemma iaf.... barnen är oxå lite småsega märker jag. Ändå sov de till ca 7.30 idag... Kort dag i skolan och på dagis pga Mickes ledighet... Det är dom värda alla tre!


Det händer inte så mycket här... tvättmaskinen kör i vanlig ordning, barnen tittar på tv, jag ska inta ryggläge i soffan *hihi* Får ju passa på att njuta lite nu när det är lugnt hemma!

Av Grynisen - 3 december 2007 05:54

Mmmm helgen har gett sina spår... trött är jag.


Positivt denna vecka är att Micke har semester så han tar barnen till skola och dagis :-) Så jag sticker till jobbet tidigare idag för att jobba lite extra och ev dra in lite komp oxå!


Barnen sover gott och kommer lämnas runt kl 8.30 hela vecka :-) Det är dom värda!!!


Nu får jag sticka iväg....

Av Grynisen - 2 december 2007 19:40

Fest och kalas är över..... såååååååååå skönt *ler*


Festen igår var trevlig och lyckad. Vi hade lite tapastema med plockmat. bla mini-ölkorv, marinerade vitlöksklyftor, oliver och soltorkade tomater. Där till en ostbricka med brie och olika mögelostar + olika kex.


Som välkomstdrink hade vi blandat till en egen variant som innehöll Malibu Tropicana, Smirnoff och lika delar Sprite + Ramlösa... Självklart med färska frukter i, ananas, kiwi, stjärnfrukt, lime och vindruvor. Frusna hallon för kylans skull *mums*


Vid halv tre gick vi och la oss, sista personerna gick runt kl 2. Lagom faktiskt!!!


Idag har en del av Mickes närmast sörjande varit här *asg* Det var en del från Halmstad + en del hemmavid.


Idag blev det maräng-dajmtårta.... jättegott men OJ så söt. Syrran bakade även en mjuk pepparkaka. Till det serverades kaffe, te och saft!!!


Micke fick många fina saker, bl a detta från lördagen:


  • halsband och armband
  • Whiskey-bok
  • Champange
  • vinflaskor
  • Elvisskiva
  • Dörrmatta med text "Varning för gubben"

Idag fick han följande:


  • Betald tatuering (en drake) som ritats upp av syrrans sambo
  • Björn Borg-kalsonger
  • Mobilväska
  • Nike-mössa
  • Mexx-tröja
  • Budda-staty
  • Samurajfigur
  • Fotoskrivare
  • Träningsbyxor
  • Massor med choklad *ler*

Det var nog det mesta tror jag... *ler*


Vi båda är trötta och Micke är nöjd. En bra födelsedag med fina presenter och trevliga människor!!!


TACK ALLA SOM VARIT HÄR!!!!


Nu är det tv och avkoppling som väntas!!!

Av Grynisen - 2 december 2007 09:42

Grattis älskling... nu börjar livet säger dom som vet!!!


LOVE U

Av Grynisen - 1 december 2007 08:50

Det var bland det första som Whille sa imorse.... -Mamma, idag är det 23 dagar kvar till Julafton *ler* Så förväntansfull redan!!!


Om tio minuter börjar årets julkalender... Det ska vi titta på tillsammans!!! Jag hoppas att det är en julkalender som blir bra och mysig, som vi alla ser fram emot att se :-)


Efter julkalendern blir det frukost. Sen ska jag iväg och handla det som glömdes igår....


Full fart inför ikväll *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards