Alla inlägg den 26 september 2007

Av Grynisen - 26 september 2007 21:11

Denna serien är ju helt enkelt bäst :-) Onsdagar är något att se fram emot!!!


Av Grynisen - 26 september 2007 16:27

Det känns så vuxet att gå på Föräldramöte *ler* Det ger många vuxenpoäng det där :-)


Idag är det i Whilles skola, vi ska väl få klasslistor, träffa alla föräldrar och säkert få höra lite om planeringen i höst.


Det är jag som ska gå, Micke har jobbat hela dagen medans jag varit hemma med barnen. Det kan vara skönt att komma hemifrån en stund, skönt även för Micke att umgås med barnen!



Av Grynisen - 26 september 2007 12:02


Detta överdraget från BEMZ vill jag ha. Det heter "Sage Brown"


Vi har ju två stycken Ektorp 3-sits-soffor som är vita. Jag kan säga att vitt är inte den bästa färgen att ha när man har barn *skrattar*

Vi ska beställa detta överdraget antagligen i november eller december. Beror lite på ekonomin!!


Det kommer bli toksnyggt *längtar*

Av Grynisen - 26 september 2007 11:35

När man ändå är hemma så kan man ju lika gärna röja lite *ler*


Det jag har fått gjort är följande:


  • packat upp en låda med gamla CD-skivor in i nya tv-bänken
  • packat upp en låda med DVD och videoband i nya tv-bänken
  • dammsugat hela huset
  • fått igång digitaltv-boxen i Mickes sons rum, så han oxå kan se på tv ;-)
  • satt på en maskin tvätt

Följande som ska ske:


  • stuva in kartonger i bilen, åka och slängas vid återvinningen
  • vika tvätten
  • hänga upp ny tvätt
  • ta fram höstjackor
  • titta vad som finns för höstskor
  • fixa lunch

Visst e jag bra *blink*

Av Grynisen - 26 september 2007 07:46

Barnen har ju ögoninflamation, så idag och imorgon, kanske oxå fredag är vi hemma.


Med tanke på att de inte är sjuka mer än i ögonen gör att vi får säkert hitta på något idag. Alltså inte ut bland människor, men kanske ut i skogen för att få ur lite energi ur barnen.


Jag ska även ta fram höstjackor och kolla vad vi har för höstskor hemma. Jag har en tendens att glömma känner jag *HAHA* Desto mer intressant när jag sen hittar något jag glömt som jag gillar :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards