Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Grynisen - 15 januari 2008 17:58

Ända sen julsortimentet kom i september så har jag så gäääärna velat ha kandelabern som var i sortimentet, även golvljusstaken.


Men när jag väl skulle handla så var kandelabern i silver slut *suck* Rackarns otur!!! Jag fick köpt en golvljusstake men det kändes lite naket, ville ju ha två.


Så idag när jag kollade runt så visade det sig att det fanns en kandelaber i silver OCH en golvljusstake kvar *JIIIPPPIIIIIEEE* Dessutom till ett underbart reapris. Jag är så nöjd, inte varje dag man fyndar det som man egentligen missade köpa.


Dessutom fick jag tag i en slinga med stjärnljus som jag satte i min bunt med grenar som står i en stor vas på golvet i sovrummet. Ljuset från slingorna gav lite mysbelysning.... skitsnyggt!!!

Av Grynisen - 15 januari 2008 16:56

Det är perfekt mat idag känner jag. Just nu står jag och steker för glatta livet :-)


Till pannkakorna är det många tillbehör som önskas så det serveras följanden, jordgubbssylt, sirap, glass och socker!!


Dock får man bara välja ett tillbehör till varje pannkaka. Själv föredrar jag jordgubbssylt!!! Mjölk är det självklara alternativet att dricka till :-)

Av Grynisen - 15 januari 2008 15:49

Det blir en ny bil till oss :-) En Hyundai i30CW kombi i champangefärg *ler*


Första helt nya bilen, spännande och roligt!!!!


Nu slipper vi 6000 mila-service + kamremsbyte på vår bil vi har idag, detta står Hyundai för *gott* Vi ska besiktiga bilen och göra bildiagnos, det är det enda.


Därefter kör vi vidare tills vår nya bil gör entré i Sverige någon gång i april antagligen. Då hämtar vi den....


TJOOOHOOOOO!!!!!!!!

Av Grynisen - 15 januari 2008 11:11

Det är iofs tre veckor kvar men sen smäller det :-) Jag älskar Melodifestivalen, trots att den är lite utdragen. Finalen är ju alltid det bästa för då är ju de flesta bra låtar med *ler*


Första deltävlingen är i Göteborg. Artisterna som ska vara med är följanden:


Artist: E-Type & The Poodles
Bidragets titel: Line Of Fire


Artist: Face-84
Bidragets titel: Alla gamla x


Artist: Velvet
Bidragets titel: Deja vû


Artist: Brandur
Bidragets titel: Lullaby


Artist: Michael Michailoff
Bidragets titel: That's Love


Artist: Amy Diamond
Bidragets titel: Thank You


Artist: Suzzie Tapper
Bidragets titel: Visst finns mirakel


Artist: Christer Sjögren
Bidragets titel: I Love Europe


Utan att säga för mycket så tror jag iaf att E-type & The Poddles går vidare till final :-) Men som sagt, bara spekulation!!!


Av Grynisen - 15 januari 2008 05:16

MMmm återigen känslan av att det redan är morgon :-) Tänk vad skönt det kan vara att sova!!!


Jag har precis duschat, jag hade nog kunnat lägga mig i badet med riktigt varmt vatten och somna där i *hihi* Värmen är otroligt sövande, speciellt tidiga mornar eller sena kvällar.


Idag är det min kortare jobbdag. Så jag slutar klockan 14 vilket alltid känns lika lyxigt :-) Övrigt så är allt som det ska, barnen sover som vanligt när jag skriver morgonbloggen, katterna går och funderar på om det är frukost snart.


Vädret är som igår, blött men inte regn just nu, +4 grader!!! Vinter, wow så härligt *suck*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards