Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Grynisen - 20 januari 2008 21:58

Jag och Fliz åkte iväg till min kompis tidigare idag. Där fikade vi lite, Fliz lekte och det var lugnt och skönt.


Vid halv fem stack vi iväg, mötte upp Micke och lämnade av Fliz, sen vidare iväg mot vår planering :-) Vi hade en jättetrevlig eftermiddag som tillslut blev kväll alldeles för fort.... tiden bara rusade iväg.


Nu är jag hemma igen iaf. Var självklart tvungen att köra igång en maskin tvätt, mina byxor som jag ska ha imorgon var tvungna att tvättas *SUCK* Så istället för att sova måste jag invänta att maskinen ska bli klar...


Jaja...

Av Grynisen - 20 januari 2008 14:04

Det blev lite gjort idag med. Jag städade övervåningen, barnen fick hjälpa till att plocka iordning i sina rum. Passade även på att bädda rent i båda busarnas sängar....


Två maskin tvätt har körts, varav en med lakan. Det är gott! Nu är det en maskin som ska köras senare idag, så har vi inga tvätthögar i veckan :-)


Whille har åkt iväg med Micke. De skulle åka och titta på kampsportsuppvisning, långt ord *HAHA* Micke tränar ju kampsport, Krav Maga, två gånger i veckan. Whille tycker ju att det är spännande att se...


Fliz är här hemma med mig. Vi två ska snart åka iväg till min kompis, vi som har lite planer ihop! Sen lämnar jag av Fliz i stan till Micke och åker vidare med Ulrika, vi ska träffa en annan tjej.


Det är så som eftermiddagen ser ut...

Av Grynisen - 20 januari 2008 10:03

Whille skulle ju gå på fotbollsträning idag, men han är jätteförkyld. Toksnuva och massa hosta, dessutom ser det ut som ögoninflamation oxå *suck* Micke fick köpa ögonsalva igår när han var på väg hem från skolan. Den ser ut att ha hjälpt lite grann nu iaf, men det blir salva i ögonen ca en vecka framöver.


Annars har vi haft en lugn morgon. Vi har ätit frukost och småsegat. Barnen sitter nu och tittar på något barnprogram.


Lugnt och skönt...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards