Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Grynisen - 4 februari 2008 20:20

Ja det är ju egentligen dagen före dopparedagen för semlorna *ler* Men jag kunde inte hålla mig mera, idag köpte jag semla till mig och Micke *MUMS*


Snart ska vi dricka te och äta semla, årets första för min del. Micke har mumsat i sig någon innan tror jag på jobbet. Men jag har varit ovanligt duktig. Annars brukar jag och Micke ha käkat runt 4-5 stycken när fettisdagen kommer *ler*


Imorgon blir det semla på jobbet, hörde en chef viska det idag.... så jag har turen att få njuta en gång imorgon oxå!

Av Grynisen - 4 februari 2008 17:03

Smeten står och drar sig, snart är det dax för att steka ett gäng med pannkakor... Barnen älskar ju det och det blir en bra kvällsmat idag känner jag. I vanlig ordning serveras pannkakorna med sylt, socker, sirap eller glass. Endast ett alternativ är tillåtet!


Dagen i övrigt har flytit på i lugnets tecken, trist. Dagarna blir så otroligt långa när man bara väntar på att klockan ska gå. Jag stack hem en timme tidigare, det var riktigt skönt!



Av Grynisen - 4 februari 2008 05:24

Uderbar känsla.... sista måndagen som jag går upp klockan 5.01 :-) Nästa måndag blir det att gå upp runt klockan 7. Vilken känsla :-) Börjar jobba klockan 9 istället för 7...


Det är lite småkallt ute idag.... -1 grad *brrr* Det positiva i det är ju att det inte regnar, och bara det är fantastiskt *ler*


Dagen i övrigt ser ut som en vanlig måndag. Jobbar hela dagen, hämtar barnen och sen hem och vara med dom. Så spännande måndag har jag framför mig :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards