Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Grynisen - 11 februari 2008 21:18

Min hjärna är utarbetad *ler* och det endast av en dag på det nya jobbet *HAHA*


Jag har drillats stenhårt så i slutet ville jag bara gå hem.


Nu ska jag smälta hela proceduren med tätskikt... en hel vetenskap. Min utbildning idag var endast om ETT MÄRKE... snart är det dax för nästa märke inom samma ämne ;-) Så jag lovar att jag kommer vara en fena på kakel, tätskikt, fukt och badrumsinredning.


Dagen för barnen har varit bra. De hämtades av Micke och sen gick de och träffade farmor. Det härliga var när jag kom hem var att Whille och Fliz var så pigga. Inget gnäll över trötthet och inga tårar över något bråk, snacka om skillnad.


Imorgon är ju min lediga dag. Barnen ska till dagis / fritids en stund ändå. Jag ska till en läkare imorgon för att göra en hälsoundersökning. Då underlättar det mycket att slippa ha med sig barnen.

Av Grynisen - 11 februari 2008 16:33

Jag har precis kommit ut från en 3½ timme lång utbildning om tätskikt för olika våtutrymmen. Så mycket det är att lära sig... Jag sitter som i skolan igen, suger åt mig info men undrar när jag ska kunna lära mig allt detta :-)


Magkänslan är fortfarande bra men med stor oro över att inte lära mig allt. Alla säger att man lär sig men jag vill ju kunna allt NUUUUU!


Jag ska ta hem lite info idag och plugga på tätskikt idag, imorgon är ju min lediga dag så det gäller ju att utnyttja det väl!!!


Nu ska jag jobba vidare sista stunden innan hemgång klockan 18

Av Grynisen - 11 februari 2008 06:54

Idag är det verklighet, jag ska börja mitt nya jobb :-) Det känns jättekul och spännande!!!


Barnen sover fortfarande, vilken känsla. Normalt sett väcks de senast klockan 6.45 men idag  kan de sova till kvart över sju tänkte jag!! Pigga och glada barn :-)


Nu ska jag fixa en god frukost till oss. Havregrynsgröt till mig, smörgås och yougurt till barnen. Nu får vi även äta frukost tillsammans, det vet jag att Fliz uppskattar.


Det kan ju bara bli bättre det här ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards