Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Grynisen - 16 februari 2008 21:44

Hela familjen har fantastiskt nog varit vakna hela festivalen *ler* Undrar just när en sådan grej hände sist!?!?!


Iaf.... Ganska bra låtar över lag, fanns ju två riktiga bottennapp, låt nummer 3 med The Nicole och låten Razborka, och låt nummer 7 med Andra Generationen och låten Kebabpizza Slivovitza!!!


Hur kan två sååå dåliga låtar ens komma igenom filtreringen och utgallringen!? Fattar verkligen inte? Jaja... ingen av de gick ju vidare mot slutet så det känns ju bra :-)


Whille tyckte att Carola och Andreas var bäst, så han ringde och röstade på de i andra omgången. Fliz gillade bäst Alexander Sköld, men han gick ju inte vidare till andra omgången så då valde hon Rongedal att rösta på. Det var ju bra val för båda barnen eftersom de gick vidare till andra chansen respektive finalen.


Själv tyckte jag att Sannas låt var helt underbar, jag rös och rös och fortsatte att rysa lite till *ler* Jättefin låt som säkert kommer spelas mycket i Sverige under våren och sommaren, men jag tror inte att den går vidare till Europa.


En bra kväll med bra avslutning av låtar... nu återstår två lördagar till innan den bästa lördagen är. Då är alla finallåtar och det brukar vara ett jäkla drag :-) Något att se fram emot *ler*



Av Grynisen - 16 februari 2008 08:54

Whille vaknade redan innan klockan var 7 men gjorde inget större väsen av att han var vaken. Han låg och myste i sängen hos mig så jag låg och halvsov. Fliz vaknade en halvtimme senare och kom och la sig hos mig oxå... Trångt och mysigt, men helt plötsligt väldigt rastlösa barn *ler*


Vid åtta gick jag upp, då hade barnen varit uppe en liten stund. Såg att det är riktigt kallt idag med, -5 grader. Jag gick ut och satte i motorvärmaren så blir bilen varm lite fortare sen när jag ska åka till jobbet.


Om en stund är det frukost, jag ska väl fixa iordning mig lite mera nu innan så jag kan mysa med barnen en stund till!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards