Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Grynisen - 22 februari 2008 19:48

Fredag äntligen!!! Micke har ju varit hemma även idag med sig själv och barnen. Micke mår lite bättre, Fliz har ont i halsen men ingen feber och Whille är fortfarande otroligt trött.


Fliz är ju som sagt fortfarande väldigt hes och med en jobbig hosta. Hon får Lepheton 5 ml så hostan ska lindras. Idag har jag även köpt flytande Ipren mot att det gör ont i halsen. Med tanke på att hon inte har feber så tror jag inte hon har halsfluss. Därav avvaktar vi tills imorgon eftermiddag har vi sagt. Klagar hon fortfarande då över halsont så är det likabra att åka till läkare.


Whille är fortfarande medtagen och hemskt trött. Han har inte velat äta något tidigare idag heller, bara druckit. Jag kom hem vid klockan 17.40 Då hade jag handlat med mig hönekaka och äpplejuice som han hade ringt och önskat tidigare idag. Han drack två halva glas med juice och åt en halv liten hönekaksmacka. Vid klockan 19 somnade han i soffan, precis som igår. Frågan är om han vaknar mer ikväll, jag tror inte det...


Micke mår som sagt bättre. Han har väldigt ont när han hostar, dels pga just hostan som river men även pga skada i revbenet som han fick för två veckor sen tror jag (tränar kampsport)


Jag har ju fortfarande turen att må bra *peppar peppar* Det hoppas jag att jag fortsätter med.... :-)


Nu ska vi som är vakna titta på Lets Dance och mysa tillsammans!!!

Av Grynisen - 22 februari 2008 18:47

Att besiktiga bilen är något som jag verkligen tycker är tråkigt och männen som jobbar där har oftast en speciell attityd *suck*


Så även idag... Det första som händer när jag stannar bilen och ska betala är att mannen som ska kolla min bil får en klapp på axeln av sin kollega och ett flin, detta var riktat mot mig. Mannen som jag fick betala till hade VÄLDIGT svårt att veta var min ögon var... hans pratade hela tiden med mina bröst *suckar ännu mera*. Tänk att det kan vara så svårt för vissa män att veta var ögonen hos en tjej / kvinna sitter...


Nåväl... Den här mannen var ju OTROLIGT serviceminded. Jag som ville sätta mig och vänta i kundrummet, men icke, han ville ha med mig vid bilen. Visa mig underredet på bilen, prata om dragkrogken som ska smörjas, varför jag har en så häftig (HMM!!!)stor bil osv... fortfarande pratandes med mina bröst...


När han sedan skulle testa mina bromsar så ville han att jag skulle åka med i bilen... motvilligt satte jag mig, med jackan knäppt upp till halsen. Han bromsade körde bromsade och körde igen. Berättade om att bromsarna tog bra och en massa annat...

  

ÄNTLIGEN KLARA!!!


Han önskade mina bröst en väldigt trevlig helg och jag fick mitt papper.


*skakar på huvudet*


Jag måste säga att tur att han arbetade... en sådan person kan säkert kliva över tröskeln i sitt privata liv :-(

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards