Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Grynisen - 7 mars 2008 21:28

Och i vanlig ordning är det jag som är ensam vaken *ler*


Fliz och Micke somnade nästan samtidigt runt klockan 20.40 Whille gick och la sig tio minuter senare och sover gott :-)


Jag funderar just vad jag och mina egon ska hitta på *haha* Jag ska fixa lite med Mickes broschyrer för massagen så jag håller mig säkert sysselsatt en stund framöver.

Av Grynisen - 7 mars 2008 16:27


Min käre make gick och skadade sitt finger på träningen som var igår kväll. När han kom hem var fingret svullet och helt stelt... även en mörk rodnad mot mitten.


Så idag var det röntgen som tur visade att inget var brutet men fingret hade antagligen hoppat ur led och tillbaka igen. FIngret tejpades och får inte anstängas...


Så nu är Micke sjukskriven i 10 dagar...


*GOTTEGRISEN*

Av Grynisen - 7 mars 2008 10:59

I morse klockan 8.20 hade Fliz återbesök till läkaren som hittade den konstiga bakterie som hon hade i sin mage i januari.


Doktorn frågade lite om hur Fliz mådde, Fliz var väldigt fåordig medans jag fick prata istället :-)


Fliz var lite orolig för att de skulle ta massa prover och att de skulle göra ont. Men det enda som ska göras är ett bajs-prov som vi kan fixa hemma och sedan lämna in. Det gjorde att Fliz kände sig lättad och även glad att komma till dagis lite senare.


Skönt det känns när vinden äntligen vänder och barnen är friska, och det är positivt att lämna på dagis.





Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards