Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Grynisen - 8 mars 2008 22:14

Suzzie Tapper i Melodifestivalen, en låt som absolut inte ens hör till detta sammanhanget tycker jag. Men OJ vilken vacker text...


När Suzzie sjöng så rös jag om och om igen!!


Läs texten, så vacker:


Jag var en spillra av mitt forna jag
Såg inte ljus, inte en strimma svag
En vingklippt fågel som inte ens drömmer mer
Som om sorger trycktes allt längre ner
Men när jag mötte dig älskling
Så ändrades allting
Brutalt

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssa öppnar himlen sig för mig nu
Visst finns mirakel
I din kärlek så stark och sann
I dina kyssar och i att vi har funnit varann

Du öppnar dörrar jag inte visste fanns
En dörr till livet, jag fick en andra chans
Jag älskar dig mer än du kan förstå
Jag vet du bär mig när jag inte orkar gå
Sen du gav mig din kärlek
Förändrades livet
Brutalt

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssa öppnar himlen sig för mig nu
Och allt
Är så enkelt och så självklart
Så skrämmande och underbart
Mitt mirakel är du
Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssa öppnar himlen sig för mig nu
Visst finns mirakel
I din kärlek så stark och sann
I dina kyssar och i att vi har funnit varann

Av Grynisen - 8 mars 2008 22:01

... se på mig *trallar*


När man inte har solat sen Mallorca i augusti så får jag tydligen ta den smällen *HAHA* Idag står jag för hummerfärgen i familjen!! Riktigt klädsamt och moderiktigt ;-)


Nä riktigt så illa är det inte, men nästan!!! Jag hoppas att min röd/rosa-nyans lägger sig lite till imorgon. Det är ju trots allt fotbollsträning imorgon för Whille och då ska man ju sitta där på bänken. Då har jag inte lust att vara alldeles rosa *ler*


Men som sagt, solningen var skön och det är det viktigaste. Jag får ta rödfärgen som en bonus.... snart är jag ju brun iaf ;-)

Av Grynisen - 8 mars 2008 17:54

Efter jobbet idag tog jag chansen och unnade mig solning. Vet inte när jag solade sist... Det var såååå skönt :-)


Jag har saknat solningen, det får mig att känna mig piggare, fräschare och min hud mår så mycket bättre. Förr solade jag runt en gång i veckan, men med tanke på alla varningar och dyl + tidsbristen så var det en sak som jag la åt sidan.


Men idag blev det som sagt solning!!! Jag ska försöka sola någon gång i veckan igen... alltså nästa vecka. Lite brunton i ansikte och på kroppen gör underverk :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards