Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Grynisen - 31 mars 2008 14:00

Känns botten idag... Inga jobb att söka, eller rättare sagt, SOM JAG VILL SÖKA heter det. Mycket tankar går runt i mitt huvud om framtiden...


Får väl skylla på att det är måndag... *hmmm*


Vad ska man annars säga? Regnar gör det ute... snart är all snö borta iaf. Lika bra det nu, bara det inte blir något mer bakslag... det har jag inte lust med alls.


Vet inte ens vad jag ska göra för middag! Har ingen motivation där heller...


Trist inlägg, jo jag vet...

Av Grynisen - 31 mars 2008 07:32

Det märks tydligt idag att vi igår flyttade fram klockan en timme. Barnen är såååå trötta *ler* Jag fick väcka dom idag, och nu sitter de i soffan och är helt tysta. Dessutom så somnade de inte förän runt klockan 21 igår (20 vintertid) så nog är de trötta alltid.


Ute regnar det, det har det gjort sen igår kväll någon gång. Det var ju härlig sol på förmiddagen igår men molnen bokstavligen åt upp solen *suck* Därefter har det varit molnigt och idag har vi då fått fortsatt regn!!! Jaja...


Nu ska jag göra frukost till barnen innan det är dax för att åka till skola och dagis

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards