Alla inlägg den 3 april 2008

Av Grynisen - 3 april 2008 16:53

Jag och Fliz gick upp i skogen. Vi hade turen att hitta VITSIPPOR :-) Fliz hade fullt upp med att plocka....



Sen hittade hon fina tussilago, så vi kan väl säga att våren är här :-)

Av Grynisen - 3 april 2008 13:44

Jag och mina egon städar för fullt... vädret är ju underbart så jag har även passat på att hänga ut tvätten :-) Det kommer ju lukta helt underbart ikväll!!!


Jag håller även på att sälja av lite gamla saker på Blocket, och jag måste säga att Blocket är ett bra ställe :-) Jag la ut 4 annonser igår, och som det ser ut som kommer en bli såld i eftermiddag, en imorgon förmiddag och en på lördag. Känns kanon!!!


Jag ska även gå igenom Whilles allt lego idag. Det kan man ju testa att annonsera ut på Blocket oxå. Så kan Whille köpa något nytt för pengarna, det har han ju ingenting emot *HAHA*


Intervjun tidigare idag gick bra. En jättemysig affären med precis sånt som jag älskar, ljus, dofter, inredningsartiklar och accessoarer (stavas det så?) Men de skulle intervjua några fler så jag får väl se om de vill ha mig eller ej... Kändes bra iaf :-)

Av Grynisen - 3 april 2008 07:08

Redan torsdag, snart helg igen.


Idag klockan 9 ska jag på en intervju. Det är bara ett vikariat på ett år men det är ju en start och ett jobb iaf. Vi får väl se om det känns intressant och om jag är intressant!


Barnen sitter och tittar på tv, myser i soffan. Snart ska vi klä på oss och äta frukost. Sen iväg...


Dagen i övrigt ser lugn ut. Jag ska städa lite tänkte jag...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards