Alla inlägg den 13 april 2008

Av Grynisen - 13 april 2008 22:56

Anders Eklund 42 år, det är han som har mördat Engla, det är han som har förstört en hel familj....


Jag hoppas att han blir behandlad lika illa som han har behandlat ALLA som har råkat ut för honom.... Framför allt Engla och Pernilla!


Just nu visas bilden på honom på första sidan i Norsk dagspress: http://www.vg.no/  och http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=505735

Av Grynisen - 13 april 2008 19:38

Såg precis på nätet nu att 42-åringen har erkänt att han dödat Engla, han har även visat var hon ligger!!!! Han har dessutom erkänt ett mord till på en annan tjej för åtta år sen...


Finns inga ord för vad jag känner för den mannen nu!!!


Stackars, stackars alla närstående till Engla... vilken fruktansvärd tragedi!!!


Så ledsamt.....


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2248365.ab

Av Grynisen - 13 april 2008 10:42

En lugn morgon utan några måsten, det kändes jätteskönt. Inga skoltider att passa, ingen fotboll utan bara lugnt och skönt :-)


Nu ska jag fixa iordning mig, barnen har precis badat och klätt på sig. Sen ska jag och barnen iväg och byta Flizens trasiga spark som vi köpte häromdagen. Igår ringde jag runt halva Göteborg för att hitta en rosa sparkcykel i samma affär. Men de var slut *suck* Tillslut, 2 mil söder om Göteborg så hittade jag. Så de la undan en sådan till mig :-)


Sen när vi kommer hem blir det säkert för Fliz att provköra sin spark, och även öva vidare på vanliga cykeln. Då styr vi cykeln mot barnens farmor och farfara för att äta middag där.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards