Alla inlägg den 16 april 2008

Av Grynisen - 16 april 2008 21:38

Jag som precis har satt mig vid datorn. Helt otroligt, jag hinner ju nästan inte blogga. Men har man ett jobb där man slutar sent, och sen har goa barn att njuta av så har man ju inte mycket val.


Dagen på jobbet har varit bra. Timmarna har tickat på lite snabbare idag, skönt. Det som är mest irriterande är när kunder kommer in en minut i 18, affären stänger 18.00, så ska de handla något *muttrar* Idag hade jag en sådan kund.... Hon kom ut ur affären ca tio minuter efter stängning. Det försenar ju hela mitt avslut :-( När jag stänger affären ska kassan räknas, det ska noteras försäljning kontant resp kort. Sen en del andra saker oxå... Så idag kom jag iväg först vid 18.30 ungefär.... Jag vill ju komma iväg fort just för att träffa barnen, men men så är de ibland.


Barnen har haft det bra iaf, de var väldigt trötta när jag hämtade de hos farmor. Vi var hemma ca 19.10, men de tittade lite på tv och tog det lugnt innan de la sig vid klockan 20.


Jag ska väl lägga mig snart jag med.... bara kolla igenom mina bloggar jag läser och lite annat :-)



Av Grynisen - 16 april 2008 07:11

Solen skiner ute och det är blå himmel, det ser ut att bli en jättefin dag :-) Blir så avis på alla som kan njuta av dagen, jag ska ju vara inne och jobba!!! Barnen får det härligt, Fliz ska på utflykt så då passar det ju perfekt. Jag får hoppas på fint väder i helgen!


Barnen har precis kommit upp, nu sitter de i soffan och myser lite. Snart är det frukostdax och påklädning... Full fart som vanligt!



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards