Alla inlägg den 17 april 2008

Av Grynisen - 17 april 2008 20:46

Min lilla gose-Fliz åt banan innan hon skulle sova. Hon som många andra barn sätter alltid klistermärket i pannan!! Jag minns att jag själv gjorde det som barn, men då satte jag de på näsan.


Nu när jag skulle stoppa om henne i sängen så såg jag att KRAV-klistermärkena sitter kvar i pannan *fnissar*


Min lilla söta Fliza...


Hon sover gott nu, jag lät klistermärkena sitta kvar. Så får vi se om de är där när hon vaknar imorgon, ska visa henne bilden på henne då *ler*

Av Grynisen - 17 april 2008 19:31

Jag har precis fyllt badkaret med skumbad och placerat mina smutsiga barn där i *ler* De var allt annat än rena när jag hämtade de hos farmor för en halvtimme sen!!! Men det heter ju det att skitiga barn är glada barn så jag får väl tänka på det!


Dagen på jobbet har gått bra. En del att göra, ofta kommer kunderna i små klungor, sen kan det gå en halvtimme utan en enda kund. Lite skumt...


Jag köpte med mig ett fint arrangemang med kruka, sand och ljus inslagen i cellofan till min svärmor idag. Hon är snäll som hjälper oss med barnen, och jag ville visa min uppskattning. Hon blev jätteglad :-) Jag har även köpt hem fina trosor med prinsesskrona på till Fliz, och dödskalle-boxer till Whille. De ska även få en varsin "godisskål", rosa som det står prinsessgodis på och en blå som det står pirattugg på. Så har de egna skålar till sitt godis imorgon och på lördag :-)


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards