Alla inlägg den 18 april 2008

Av Grynisen - 18 april 2008 23:26

Har börjat röja badrummet *fnissar*


Jag har ju höst/vinter-handdukar som går i grafitgrå, de har hängt uppe sen nån gång i höstas. Jag har känt i några dagar att det är dax att fixa lite vår/sommar-känsla hemma. Så nu... när klockan snart är halv tolv, då kör jag igång *HAHA*


De grafitgråa handdukarna har precis åkt igång i tvättmaskinen och de lime-gröna fiiiiina våriga handdukarna har fått sin rätta plats i badrummet :-) Det blir så fint!!!!


Imorgon ska jag ta fram lite gröna ljuskoppar och små dekorationer som oxå går i grönt som ska vara i badrummet. Det blir så jäkla snygg matchning till kaklet (som är matt vitt och matt grått stengolv) Älskar mitt fina badrum!!!


Funderar på att även byta gardiner i köket, det gäller ju att passa på medans energi är på topp. Men alltså inte ikväll.... Gardinbyte i helgen :-) Mmmm tror det blir så!!!

Av Grynisen - 18 april 2008 19:37

Åhhh vad härligt!!! Fredag och ledig i tre dagar *njuta*


Jag har handlat lite mys till kvällen som nu egentligen redan har börjat. Det märks ju otroligt skillnad att sluta klockan 18.15 på en fredag... Jag som har haft sååå sköna tider innan.


Barnen badar idag igen... Sen ska vi tokmysa i soffan :-)


Det finns inte så mycket mer att delge om dagen i övrigt! Allt har varit bra, trevliga kunder och mycket presentinslagning. Det är jättekul!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards