Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Grynisen - 11 maj 2008 20:33

Idag fyller Greta 6 år


Men Greta firar sin födelsedag hos änglarna. Detta pga att den dumma cancern tog hennes liv alldeles efter hennes 5-års dag förra året


Grattis på födelsedagen Greta!!!

Av Grynisen - 11 maj 2008 15:29

Idag var det ju dax för Whille att bjuda hem kompisar för att ha barnkalas :-)


Klockan 12 kom det några grabbar och vi hade tillsammans med Whille beslutat om att vi ska ha "Femkamp".


  • Första tävlingen var att kasta bollar i en hink
  • Andra tävlingen var att snabbast slå i tre spikar i en stock
  • Tredje tävlingen var stövelkastning
  • Fjäde tävlingen var atthoppa på ett ben snabbast
  • Femte tävlingen var att kasta en fotboll baklänges!!!

 Killarna kämpade och var jätteduktiga :-) Whille var den som vann. Han segrade i två grenar, snabbast att slå i spikar och hoppa på ett ben. Snacka om stolt *ler*


Som avslutningstävling var det dragkamp. Micke mot alla barn *HAHA* Självklart vann barnen!!!


Vi grillade korv med bröd, och sedan var det glass med strössel och chokladsås. Killarna verkade nöjda när klockan var 14 och jag o Micke andades ut, alltid skönt när kalasen är slut *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards