Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Grynisen - 18 maj 2008 19:19

Imorgon ska vi upp tidigt, barnen ska vara hos tandläkaren klockan 8.10 så det blir att vakna runt halv sju!!!


Fliz har varit relativt pigg idag trots allt, men otroligt retlig och väldigt svårt med hörseln *ler* Det bör väl vara ett tecken på att tröttheten har styrt en del :-) Jag hoppas hon somnar snart iaf, hon har en hel del sömn att ta igen, även om man inte kan ta igen det så kan hon få lite extra sömn till imorgon.


Dagen har varit bra, var iväg tidigare idag på en hudvårdsklass. Många trevliga tjejer som provade hudvårdsprodukter, smörjade, ojade och såg nöjda ut :-) Det är kul!!! Där efter var det hem direkt för Micke hade en kund, så jag tog barnen. Sen har vi bara haft en lugn eftermiddag utan några måsten.... jätteskönt!!!


Strax ska jag sätta mig och titta på Per Moberg när han lagar mat :-) Jag gillar honom trots hans "slabbande" och mindre hygieniska sätt *fnissar*

Av Grynisen - 18 maj 2008 09:13

Redan igår kväll bestämde jag mig för en tidig morgon. Varför?? Jo, Fliz har svårt att hamna rätt i dygnsrytmen sen hon var sjuk. Igår sov hon till kvart över nio på morgonen, vilket jag tyckte hon skulle få göra. Men det resulterade till att hon inte kunde somna igår kväll *GAAAAH*


Hon hade alla möjliga ursäkter så som mardrömmar man får när man somnar, var hennes docka var, hon ville läsa mera osv osv. När klockan närmade sig midnatt så gick jag och la mig med henne. Efter en stund sov hon....


Idag väckte jag henne klockan 8 *ler lite* Trött var hon absolut och jag kan tänka mig att dagen inte blir den bästa för henne, men hon kommer somna gott ikväll :-)


Nu ska jag ta mig en dusch, sen lite frukost, sen iväg på lite hudvård *trevligt*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards