Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Grynisen - 19 maj 2008 11:19

Sista avsnittet kollade jag på via svt.se. Oj oj vilka känslostormar!!! Mina tårar rinner, och det är ju självklart glädjetårar :-) Att se precis när barnet kommer, se föräldrarnas lycka men oxå barnmorskornas härlig välkomnande, underbart.


När jag födde mina barn upplevde jag inte alls det här. Men iofs så är man mitt i allt själv och så fokuserad på just att föda sitt barn.


Jag tror oxå att jag är mer blödig idag.... Har av olika anledningar i mitt yngre liv fått lära mig själv att bita ihop, inte gråta och gå vidare. Det har nog gjort att när det är hemska som väldigt vackra saker som händer så brister det hos mig. Samma är med vissa låtar... tårarna sprutar, och oftast är det när jag är ensam.


Nu ska jag samla mig, ta och städa av badrummet och sen börja förbereda lasangen som vi ska äta senare idag!!!

Av Grynisen - 19 maj 2008 07:59

Uppe med tuppen, drar upp ungarna, äter tidig frukost, sminkar och fixar. Ringer skola och dagis om att barnen ska till tandläkaren... så ringer telefonen


- Tandläkaren är hemma för VAB idag :-( Vill ni boka en ny dag....


Jaha... så var det med det *suck* Självklart har jag förståelse, man har ju barn själv. Men ändå blir jag lite irriterad just för att vi var startklara att åka, vi gick upp tidigt OCH att vi fick en ny tid när jag börjat mitt nya jobb. Så typiskt...


Men men.... Strax ska jag snart lämna barnen till skola och dagis precis som vanligt en måndag!!!

Av Grynisen - 19 maj 2008 06:45

Strax ska jag väcka min trötta Fliza. Whille är vaken, sitter vid tv:n.


Ute är det soligt men bara +3 grader *BRRRRR* Riktigt kyligt!!! Hoppas verkligen att temepraturen kommer tillbaka snart, vill ju ha det varmt oxå. Få se om jag kanske njuter av solen en smula idag ändå.... Solbränna kan man ju få även om vinden är kall :-)


Nu ska jag fixa lite frukost till barnen!!! Även en liten matsäck som de kan äta när vi åker till skolan och dagis senare idag!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards