Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Grynisen - 24 maj 2008 22:56

Det är roligt att kolla men liiiiite för långdraget *suck* Det hade räckt med 10-15 länder istället. Det tar ju aldrig slut...


Barnen sover nu, de kollade fram till Perrelli sen var det tandborstning och godnattpussar. Flizan var helt speedad av trötthet så jag orkade inte ha henne uppe, hon behövde verkligen få sova. Det tog inte många sekunder innan hon däckade *ler* Whille blev lite småsur, han var inte alls trött(!!!) men sover ändå väldigt gott nu oxå :-)


Om en stund börjar röstredovisningen, det är det roliga och lite spännande. Speciellt om Perrelli är med i toppen, då är det riktigt pirrigt :-)


HEJA SVERIGE OCH PERRELLI!!!!

Av Grynisen - 24 maj 2008 19:33

Försov mig lite idag... ingen fara direkt men fick äta frukosten i bilen *HAHA* Väl på jobbet var det MYCKET folk, många arrangemang som handlades inför Mors dag. Jag kom inte iväg från jobbet förän efter klockan 14.30 Affären stänger jag ju klockan 14.00 på lördagar.... men trots stängd dörr så gick det några kunder runt i affären och "lallade"


Klockan 15 var vi hemma hos min mamma. Linnéa konfimeras imorgon så vi var där och uppvaktade lite innan :-) Vi fikade och hade en trevlig stund!!!


Vid klockan 17 åkte vi vidare för att handla lite grönsaker och övrigt. Grillning var på planerna så då behövdes lite goda tillbehör!!


Först vid klockan 19 åt vi middag *phuuuu* Lite väl sent för min del... Med tanke på att frukosten var runt klockan 9.10 i bilen!!! Men men


Nu laddar vi för en lugn kväll med Sommarkrysset och sen heja på Perrelli i Melodifestivalen *HEJA HEJA*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards