Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Grynisen - 15 juni 2008 21:36

Grabbarna fixade och grejade med tomten så att vi blev så gott som klara. Det regnde en del men det var väldigt bra med tanke på hur torrt det var i jorden....


Stackars Micke har fått MASSOR med knottbett. Det ser ut som om han har röda hund på armarna och i ansiktet/nacken. Jag var ju med en stund i förmiddags och jag var tvungen att spreja på mig myggsprej. Det bara kryllade och flög runt hur mycket som helst av äckliga små knott *ryser*


Whille hade turen att bli medbjuden till MonsterJam idag *ler* Hans bästa kompis ringde och frågade om han ville följa med. Whille var ju inte sen med att tacka JA!!! Vilken lycklig kille :-)


Senare idag hade jag en Mary Kay-klass. Det var hemma hos en föredetta arbetskamrat, och hon hade bjudit dit tre stycken från IKEA. Så det var kul att se gamla ansikten igen :-)


Nu ikväll har tvättat en del. Vi har ju som vanligt samlat på oss tvätt från veckan *suck* Så nu kör jag sista maskinen för ikväll!!! Jätteskönt!! Imorgon blir det att köra lite handdukar bara, ev nått mer.


Snart ska jag och Micke sätta oss och titta på en film, minns inte namnet på den men den skulle vara bra *ler*



Av Grynisen - 15 juni 2008 19:30

Jag och syrran gjorde ju iordning våra naglar igår. Jag gjorde mina i turkos nyans och syrran gjorde med gult och orange!!!


Sen när vi kom hem så såg vi det lustiga att vi faktiskt har "Sverige-naglar" när vi håller våra händer nära varandra!!! ;-)



Av Grynisen - 15 juni 2008 12:01

Micke och Rickard är två duktiga klippor :-) Hela dagen igår röjde de på tomten och idag är de igång igen. Just nu förbereder vi genom att få bort så mycket gräs och sten på tomten innan vi tar hem sand och jord för vår blivande gräsmatta.


Jag var med en stund nu på förmiddagen, men JÄKLAR vad knott det är *suck* De flög runt mitt ansikte och satte sig överallt kändes det som. Ändå  har jag långbyxor och långärmad tröja + stövlar (snyggt va) men likt förbannat kliade jag mig som en idiot.


Nu är jag inne och förbereder kaffe. Barnen ville oxå gå in. Whille spelar lite tv-spel och Fliz sitter och målar på datorn. Själv ska jag iväg om dryga timmen, iväg på en MK-klass. Det ska bli kul :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards