Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Grynisen - 19 juni 2008 17:42

Nu är det färdigstädat här hemma, nästan iaf. Golven skulle behöva torkas av men jag orkar inte nu känner jag. Kanske jag gör det senare ikväll. I övrigt är det avdammat, dammsugat, bortplockat och fixat. SKÖNT!!!


Micke är ute och kör skottkärror med jord. Men han håller nog inte på så länge tror jag.... Han ville väl mest känna på det tuffa arbetet som väntar oss :-)


Jag har fått tillbaka mina JÄKLA utslag igen *suck* Halsen kliar som sjutton, det är nästan så att jag får panikänslor över kliandet. Armen är på gång oxå, prickarna kommer fram så fort jag småkliar med handflatan. Förstår verkligen inte vad det kan vara!? Micke ska ge mig akupunktur sen *ryser* för att se om det hjälper. Kan ju vara någon obalans i kroppen som spökar oxå.


Om någon timme eller två kommer syrran och hennes sambo hit. De blir väl kvar här till på lördag antar jag... Så imorgon firar vi Midsommar tillsammans, det ska bli kul :-)

Av Grynisen - 19 juni 2008 06:29

Idag börjar jag klockan 7.15 Affären stänger tidigare så då passade jag på att få tidigaste tiden (7.15-14.45) eftersom så många andra får sluta samtidigt vid klockan 16.30


Familjen sover gott här hemma. Barnen var ju uppe och tittade på hela matchen igår, så det är klart att de behöver några timmar till. Klockan 9 ska Fliz till dagis, de har Midsommarfirande där idag. Micke hade tänkt att hon skulle vara ledig men fröken på dagis frågade om hon inte kunde få vara där till lunch. Det ville Fliz oxå, så klart hon vill vara med och klä Midsommarstången och dansa :-)


Midsommarvädret är igång för fullt (ironi). Det regnar så fint ute *suck* Precis som det ska vara en Midsommar, skönt att vädret alltid förbereder sig traditionsenligt.


Idag på förmiddagen kommer det en lastbil hit på 20 kubik gräsmattejord. Så det finns att göra här i helgen om man säger så *ler* Någon frivillig??? ;-)


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards