Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Grynisen - 24 juni 2008 18:28

Jag var bara tvungen att ta ett skönt bad. Såååå härligt det var, avkopplande och varmt!!!! :-)


Om en liten stund ska det göras kvällsmat till barnen. Idag blir det varm Oboy, smörgås, flingor och yougurt som utbud. Jag tror det passar barnen alldeles perfekt!


Föresten, barnen sov länge idag.... Whille sov till kvart i nio, och Micke fick väcka Fliz efter klockan nio. Att sånt inte händer när jag är ledig då... *hmmm*


Dagen på jobbet har varit bra. Fixat iordning med massor av delikatesser (olivoljor, vinegrätter, fina sylt och marmelader, kryddor i alla dess former) Det gäller ju att fylla på ordentligt nu så att det finns över sommaren, med tanke på att det snart kör igång med semestrar!

Av Grynisen - 24 juni 2008 06:17

Trodde nästan att träden utanför skulle välta under natten.... Men nu på morgonen är det så lugnt och tyst, skumt!

Både Whille och Fliz har vaknat inatt av blåsten och varit rädda. Så vi alla har sovit tillsammans i sängen.


Fliz och jag vaknade ungefär samtidigt av att hon hade kissat ner sig i vår säng :-( Hela min rygg och min rumpa var "kissig", även Fliz men i mindre skala. Dessutom min sida av sängen så klart.... Inte lätt att fixa sådana saker på natten (tidig morgon) när de andra sover. Men jag kapslade in allt kissigt och efter tvättande av mig och Fliz så la vi oss igen. Då var Fliz JÄTTEPIGG och småviskade om det mesta, undrade när vi skulle gå upp och när jag skulle till jobbet. Men runt halv sex somnade hon om igen...


Nu ligger duntäcket i tvättmaskinen, resten får Micke ta sen när de har gått upp.


Själv ska jag ta och sminka mig, sen iväg till jobbet!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards