Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Grynisen - 4 juli 2008 19:41

Here I am :-)


Inte så ofta jag visar mig på bild. Men idag, med färg i håret och ett glas rött i handen, varför inte :-)


Håret ligger inbakat i färg som kallas choklad. Om en kvart ska det sköljas ur och sen ska det slingas i lite blekning så det blir lite liv och känsla!!!


Vinet är otroligt gott. Det är ett vin från Sydafrika som heter Roodeberg. Jag kan verkligen rekommendera det!!!

Av Grynisen - 4 juli 2008 19:27

Hihi, ja äntligen en fredag efter jobbet igen!!!! Dagen har varit kanon på jobbet men väldigt varm. Kändes som om jag var i övergångsåldern emellanåt *fnissar* Värsta värmeböljorna drog över mig.... Tur att man har deo, men samtidigt "bad luck" att man bara har deo under armarna ;-)


Har njutit av en god middag med familjen. Grillad fläskfilé, fräsch sallad av ruoccula (hur det nu stavas), rödlök, paprika, tomater och gurka, en avocado med citron. Hur gott som helst.... Självklart blev det ett glas rött till maten, och nu njuter jag av ett glas till efteråt!!!!


Nu ikväll har jag kokat lax till "bajskatten". Jag hoppas att det ska hjälpa hans mage att lugna sig. Han är pigg och ser ut att må bra, det är det som är det skumma med hans bajsande! Håll tummarna för att det vänder snart...


Nu har det molnat på en hel del. Hela dagen i övrigt har solen skinit över Göteborg, underbart! Men en timme efter min hemkomst så kom det massa moln *hmmm* Men å andra sidan är det bra för nu när Micke vattnar så får den blivande gräsmattan en chans att dricka ordentligt och spricka ut i gröna små strån :-)

Av Grynisen - 4 juli 2008 06:30

Idag är det många som laddar för att gå på semester, själv har jag en vecka kvar och jag laddar redan nu *haha*


Natten har varit lugn. Lilla Fliz vaknade av att hon kissat ner sin säng så det var bara att riva ur den + madrassen och sedan bädda ner henne brevid mig. Där somnade hon så gott igen! Så Micke får tvätta lakan och hänga ut. Även madrassen behöver sig en omgång av rengörning...


Solen strålar ute men det ska komma in moln senare under dagen. Tyvärr ska det inte bli något regn utan fortsatt varmt.... Enligt SMHI ska det regna på söndag kväll, även måndag och tisdag. Vi får väl se om det blir så eller ej.



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards