Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Grynisen - 2 augusti 2008 09:20

Ögoninflamation i ca 2 veckor nu. Det ÄR tröttsamt. I mitten på denna veckan kändes ögonen så mycket bättre och jag såg fram emot att äntligen bli fri från inflamation och glasögon. Men igår = BAKSLAG!!!


Kände redan i torsdagskväll att ögonen kliade mera. När jag gick upp igår morse så var ögonen kladdiga igen, röda  ögonvitan och återigen började det röda träda fram på huden :-(


Efter lunch ringde jag till Ögon-Akuten. Pratade med en jättebra sköterska och berättade mitt problem. Han var lite förvånad över att ögonen inte var bättre med tanke på ögondropparna. Men han tyckte jag skulle fortsätta droppa och rengöra i några dagar till. Däremot sa han att om det inte är bättre fram emot onsdag så bör jag kontakta dom igen. Han gjorde även en notering om mina problem så det finns i journalen.


I min desperation igår lät jag Micke köra akupunktur på mig. Jag fick 6 nålar i ansiktet, en i armen och en i foten *rysa* Foten gjorde jätteont!!!! Nu hoppas jag att alternativ behandling hjälper mig ifrån denna skiten. Det blir väl nålar idag med tror jag...



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards