Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Grynisen - 3 augusti 2008 18:56

Även igår blev det akupunktur. Sex nålar i ansiktet och två i armarna.... Sen om det är nålarna eller ögondropparna som ger effekt skiter jag i, ögonen är bättre igen :-) I morse när jag vaknade så var det inget kladd i ögonen *YES YES YES* Ögonen kliar fortfarande och ögonvitan är lite blodsprängd men jag känner att det går åt rätt håll!!!


Om en stund ska jag få mig en omgång igen, alltså akupunktur *HAHA*


Idag åkte vi iväg och småshoppade lite :-) Jag köpte mig en ny väska på Stadium, Fliz fick ny bikini och nya skor, oxå från Stadium. Flizens grejer var halva REA-priset, sånt gillar jag *ler* Whille fick ett PUMA-pennskrin (rosa och grått) skitsnyggt!!!


Jag hittade en såååå fin PEAK-jacka idag oxå.... Starkt rosa och så perfekt till hösten som kommer, men jag hoppade över den *suck* Jag har hoppet över att den kanske finns kvar till barnbidraget :-) Vi har planerat så mycket annat som pengarna måste gå till så en jacka får inte plats i det paketet.


Föresten.... vi köpte oss en ny TV igår. Barnens TV gick sönder härom veckan. Det låg inte med i budgeten. Den TV:n var JÄTTEGAMMAL så det var väntat men som alltid så är det inte riktigt planerat när det väl händer *ler* Vi har ju sagt att vi vill ha en minst 42"-tv när vi köper nästa tv.... Men så blev det inte igår. Det blev en 32"-LCD-tv istället. Vi sa det att den nya tv:n ställer vi i storarummet så länge, barnen får den tv:n som står där nu. Sen när vi planerar att köpa "min dröm-tv" så får barnen 32"-tv:n till sitt tv-rum istället....


Barnen är nöjda, så även vi :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards