Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Grynisen - 5 augusti 2008 23:48

Ungefär i mitten av avsnitt fyra säsong två så somnar Micke.... Att man ens KAN SOMNA när man ser på Greys *fnissar* Just nu ligger han på soffan, sover jättegott. Då kan jag ju inte fortsätta titta vidare med tanke på att han missar flera avsnitt då :-(


Vad ska jag hitta på nu då? Jag har precis varit och pussat på barnen, stoppat om de i sina sängar och känt mig så lycklig över att ha två så underbara barn.... *älskar*


Jag ska jag katterna och marsvinen lite mat, sen är det väl lika bra att lägga mig. Så får vi kolla lite Greys imorgon kväll :-)

Av Grynisen - 5 augusti 2008 21:25

***NJUTNING***

Av Grynisen - 5 augusti 2008 19:45

Det ger återigen en känsla av höst.... ja att den närmar sig och att det inte är så långt kvar innan man fryser, tänder massa ljus, tokdricker te och myser. Samtidigt kan jag se fram emot de soliga klara höstdagarna med gulröda löv och frisk kall luft. Det är med blandade känslor som jag ser fram emot nästa årstid....


Men nu är vi inte där än *ler* Ikväll är det Allsång med ABBA-tema. Det blir väl ingen favorit för min del, men för traditionens skull så tittar jag självklart.


Senare ikväll när barnen har somnat så har jag Micke och McDreamy hos mig *asg* Då kör vi igång säsong 2 och tittar på så många avsnitt vi orkar... :-)

Av Grynisen - 5 augusti 2008 13:00

Så där ja.... Nu har vi varit iväg och reklamerat den tv som vi köpte i lördags. Vi köpte oss en nästan likadan tv, dock lite dyrare, 500 kr. Nu hoppas jag att denna inte sätter igång med randiga dumheter för då exploderar jag!!!


Ikväll ser jag fram emot en senkväll och natt med McDreamy och självklart Micke :-)


Även filmen är reklamerad och utbytt till en annan. Så hoppas vi på att turen har vänt... Ingen mer negativitet här hemma tack ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards