Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Grynisen - 6 augusti 2008 19:27

Med tanke på vädret så är det ju inget ute-bad-väder... Då passar det ju perfekt att åka iväg till något innebadställe!


Vi valde idag Borås och Stadsparksbadet. Där finns vattenrutschkana, bubbelpooler, vågmaskin och stora bassänger, perfekt för en sånn här dag. Barnen har simmat och lekt, både jag och Micke har varit igång precis hela tiden. Även om barnen nu kan simma så är de inga vana simmare... Whille hoppade från trampolinen, ingen fegis där inte *ler* Han hoppade även vid bassängkanterna och gjorde volter. Det är ju inget han fått från mig iaf *ASG*


Fliz älskade vattenrutschkanan, hon skrattade så hon tjöt *ler* Tyvärr var hon lite fegis så jag var tvungen att åka med henne. Vi får väl se om hon vågar mer nästa gång...


Efter simhallsbesöket blev det McDonalds... Vi alla var jättehungriga så att vänta tills vi kommer hem var inte att tänka på! 


Nu är ska vi titta på den nya Disney-filmen som vi bytte till igår, Familjen Robinson!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards